مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

مارتین فورد به هالک ایرانی رحم کرد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شمانیوز: مارتین فورد یکی از حریفان هالک ایرانی با انتشار پستی می گوید: نگران بودم که سجاد غریبی (هالک ایرانی) اگر بجنگم بمیرد…

سجاد غریبی معروف به هالک ایرانی در آذرماه 1370 در اهواز به دنیا آمد. اما او در بوشهر بزرگ شده و در این شهر زندگی می کند. او که یک تک‌آهنگ با مدرک بازرگانی از دانشگاه آزاد بوشهر است، ناگهان به دلیل اندام عجیب و غریب و شباهتش به هالک، ابرقهرمان کتاب‌های مصور آمریکایی، شهرت پیدا کرد. سجاد غریبی 188 سانتی متر قد و در سنگین ترین حالت 180 کیلوگرم وزن داشت.

سلام ایرانی

وضعیت بدن

سجاد گریبی 188 سانتی متر قد و 176.9 کیلوگرم وزن دارد و می تواند تا 175 کیلوگرم وزنه بلند کند. تصاویر او در روزنامه هایی مانند دیلی میل و سان منتشر شده است.

زندگی و فعالیت

سجاد غریبی متولد 28 آذر 1370 در اهواز است، اما بزرگ شده بوشهر و ساکن همان شهر است. وی مجرد و دارای مدرک بازرگانی از دانشگاه آزاد بوشهر است.[۳] سجاد از سال 1386 شروع به تمرین کرد، از سال 1388 پاورلیفتینگ را آغاز کرد و از سال 1393 به تمرین بدنسازی پرداخت. او به بوکس نیز علاقه دارد.[۷] گریبی درباره تحصیلات ورزشی خود به خبرگزاری فارس گفت: 9 سال است که پاورلیفتینگ انجام می دهم. در سال 1389 به عنوان قوی ترین سراب مدال طلا گرفتم و بعد از یک سری مسابقات عضله کمرم را پاره کرد و با تجویز پزشک از انجام ورزش های سنگین منع شدم… » وی افزود که یک بار وزنش 180 کیلوگرم بوده است. ، اما به دلیل بوکس و فشاری که به کبدش رسید و وزنش را به 155 کیلوگرم رساند. غریبی عکس ها و گزارش های رسانه ای خود را از خود در اینستاگرام به اشتراک می گذارد.

بیشتر بخوانید  ماه عسل دختر علی دایی در لاس وگاس

در تابستان 2016 مکاتبات روزنامه‌ای او درباره حضورش در جنگ سوریه به صفحه اول رسید. وی به خبرگزاری فارس گفت: من یک مسلمان شیعه هستم و با همه مسلمانان شیعه که ادعای مسلمانی دارند اما حاضر نیستند به دیگری کمک کنند، مخالفم. من همیشه مدافع خانواده و کشورم خواهم بود. «برای مدافعان حرم نامه نوشتم و به سوریه فرستادم و اگر لیاقت داشته باشم حتما تا جایی که بتوانم برای دفاع از حرم و کشورم خواهم رفت.

سلام ایرانی

مبارزه کردن

اوایل پاییز 2016 روزنامه آس اسپانیا خبر حضور احتمالی سجاد گریبی در مسابقات کشتی آمریکا را منتشر کرد. به نوشته این روزنامه، او به جای سوریه به آمریکا می رود و با تریپل ایکس (کشتی گیر آمریکایی با 14 قهرمانی) و براک لزنر (کشتی گیر حرفه ای آمریکایی و مبارز سابق هنرهای رزمی مختلط) در دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبل دری دربی می‌جنگد.

صیاد گریبی و مارتین فورد معروف به “وحشتناک ترین مرد روی زمین” در تاریخ 2 آوریل 2022 (13 آوریل 1401) در لندن با هم مبارزه می کنند.

طبق گزارش ها، در مارس 2014، یک خارجی در دبی با فورد روبرو شد، اما نتوانست او را به زمین بزند.» و هیچ حرکت دیگری نباید اتفاق می افتاد، اما وقتی این کار را کردیم، مارتین وارد مرا بزدلانه، غیرورزشی و قطعاً یک حرکت غیرقانونی هل داد. به همین دلیل احساس ضعف شدیدی داشتم اما قول می دهم جبران کنم. «آنها بازی را برای من طراحی کردند و ناآگاهانه مرا در آن قرار دادند.

بیشتر بخوانید  جهاددانشگاهی مسیرهای توسعه را طی کرده است

مارتین در اینستاگرام خود گفت: فیلم های سجاد را دیدم و در مسابقه بوکس با او روبرو خواهم شد. اما من نمی خواهم کینه ای نسبت به سجاد گسترش یابد. هر دوی ما در شرایط سختی قرار داشتیم که برای هیچ یک از ما ناشناخته بود. اما بدون توجه به احساسات درونی خود به احساسات او احترام بگذارید. ما همه انسان هستیم و می توانیم بهتر از این باشیم.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *