مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

مادر دارا حیایی تغییر جنسیت داد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

طبق اخبار شما: دارا حیایی وی در سال 1376 در تهران به دنیا آمد. دارا حیایی او فرزند امین حاجایی و مونا بانکی پور است که سال ها پیش از هم جدا شدند. دارا حیایی او برای اولین بار با پدرش امین حیایی در فیلم شلوار بازی کرد.دارا حیایی پسر امین حیایی عکسی در کنار مادرش در اینستاگرام منتشر کرد.

دارا حیایی

نام: دارا

نام خانوادگی: حیایی

تاریخ تولد: 20 شهریور 1376

والدین: امین حیایی و مونا بانکی پور

سالهای فعالیت: 1394 تاکنون

وضعیت تاهل مجرد

دارا حیایی در سال ۱۳۷۶ در تهران به دنیا آمد. دارا حیایی فرزند امین حیایی و مونا بانکی پور است که سال ها پیش از هم جدا شدند. دارا حیایی اولین بار با پدرش امین حیایی در فیلم شلوار بازی کرد.

مادربزرگ دارا حیایی فرزانه داوری (مادر مونا بانکی پور) است که سال ها قبل از انقلاب یکی از بازیگران زن بود و بعد از انقلاب نیز در فیلم بازی کرد و بازیگری را کنار گذاشت.

مونا بانکی پور یکی از بازیگران ایرانی است که اکنون بازیگری نمی کند. مونا بانکی پور در سریال خواب و بیداری و فیلم خانه ای در شن نقش همسر دانیال حکیمی را بازی کرد. او در سال ۱۳۷۵ از امین حاجایی جدا شد و حضانت دارا را بر عهده گرفت و به همراه پسرش دارا سال ها در خارج از ایران زندگی کردند و چند سال پیش به ایران بازگشتند.

بیشتر بخوانید  پنج هزار تن عایق رطوبتی از استان مرکزی صادر شد

دارا حیایی

پدر دارا حیایی

دارا تنها فرزند امین حاجایی از ازدواج اولش با مونا بانکی پور است.

امین حاجایی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان متولد ۲۸ خرداد ۱۳۴۹ و بازیگری را از حدود سال ۱۳۷۰ آغاز کرد و یکی از هنرمندان موفق و پرکار سینمای ایران است.

دارا بازیگری را به صورت جدی در کنار پدرش در فیلم شلوار آغاز کرد و برای آموزش های لازم در این زمینه در کلاس های بازیگری پدرش ثبت نام کرد.

امین حیایی پس از جدایی از مادرش مونا بانکی پور دارا در سال 1380 با نیلوفر خوش خلک ازدواج کرد و این زوج سال ها با هم زندگی کردند.

دارا حیایی

مادر دارا حیایی

مونا بانکی پور بازیگر سابق کشورمان مادر دارا حیایی است که پس از جدایی از امین حیایی سرپرستی فرزندشان دارا را بر عهده داشت و سال هاست که در خارج از کشور زندگی می کند.

مادر دارا حیایی در سریال خواب و بیداری و فیلم خانه ای در شن بازی کرد اما پس از آن از دنیای بازیگری فاصله گرفت و دلیل این امر این است که منتظر انتخابی بهتر از خواب و بیداری باشد و نه پس از جدایی وی در ایران و حومه زندگی می کند

دارا حیایی

نقش دارا حیایی در فیلم شلوار

او در سال ۱۳۹۴ به دعوت حمید نعمت الهی کارگردان شعله‌ور به همراه پدرش امین حیایی به ایفای نقش پرداخت و مورد تحسین منتقدان قرار گرفت.

دارا درباره بازی در فیلم شعله ور گفت: من مستقیماً توسط حمید نعمت الله برای این نقش انتخاب شدم و این که دو شخصیت اول پدر و پسر هستند برای کارگردان مهم بود. من برای این نقش تست دادم و اینطور نبود که پدرم من را برای این فیلم انتخاب کند.

بیشتر بخوانید  فیلم / سقوط وحشتناک کودک از ماشین در وسط خیابان پس از باز شدن در ماشین!

دارا می گوید از تمام تجربیات پدرم استفاده می کنم و سعی کردم به عنوان یک بازیگر تمام رفتارها و حرکاتم را اصلاح کنم. اسم شدن و مشهور شدن برای من مهم نیست. نمی خواهم همیشه روی پرده باشم، اما در خاطره بدی خواهم ماند. در آینده، حتی اگر کاری انجام دهم، می خواهم دفاعی و ارزشمند باشد.

دارا حیایی

نقش دارا هایایی در سریال سرنوشت

دارا در سریال سرنوشت نقشی با چهره و نقشی متفاوت داشت. لوکیشن اول فصل اول این سریال در یک پرورشگاه در جنوب تهران است و فصل دوم در خیابان های تهران تصویربرداری می شود.

از جمله بازیگرانی که در دو فصل این سریال به ایفای نقش می پردازند می توان به مجید واشگانی، کامران تفتی، لیلا بلوکات، مریم کاظمی، فریبا نادری، علیرضا استادی، مهدی صبایی، مائده طهماسبی و علیرضا آرا اشاره کرد و به روایت بازیگران، دیگری چهره نیز به این سریال اضافه شده است. اضافه خواهد شد. همچنین گروه تولید به دنبال بازیگر جایگزین امین طرح است.

راستین عزیزپور، امیررضا فرامرزی دو بازیگر کودک فصل اول هستند و دارا حیایی و کیسان دیبای در سنین پایین به ایفای نقش ادامه می دهند. همچنین فاطمه بهارمست، مرضیه موسوی از بازیگران جوان این سریال هستند.

این سریال 50 قسمتی توسط گروه نویسندگی روح ا… صدیکی، سارا خسروآبادی و مسعود کرمی نوشته شده و برای گروه فیلم و سریال شبکه دو تولید می شود.

داستان «از سرنوشت» به تهیه کنندگی علی اکبر تذریان از سرنوشت دو کودک از سنین پایین تا جوانی روایت می کند و زندگی آنها را در یک پرورشگاه به تصویر می کشد.

بیشتر بخوانید  حداقل حقوق سربازان در سال ۱۴۰۲ مشخص شد

محوریت این سریال امید دادن و تلاش برای تحقق امیدها و رویاهاست.

سریال 50 قسمتی «از سرنوشت» به کارگردانی محمدرضا خرمدانان و علیرضا بذرافشان در سه فصل برای پخش از شبکه دو سیما تولید می شود.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *