ماجرای کلیپ جنجالی تجمع اسکیت بازان در شیراز چه بود؟


به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، فرماندار شهرستان شیراز با تاکید بر برخورد درایت و مسئولانه با حادثه اخیر هنجارشکنی در بلوار چمران این شهرستان، گفت: در حال حاضر پنج نفر در محل هستند. حضانت در این مورد، که هیچ کس نوجوان نیست.

لطف الله شیبانی روز شنبه با تکذیب برخی مطالب منتشر شده در شبکه های اجتماعی گفت: هیچ نوجوانی در رابطه با هنجارشکنی در بلوار چمران شیراز دستگیر نشده است.
وی گفت: برای مقابله با این گونه رفتارهای خلاف هنجار باید عوامل فرهنگی و اجتماعی نیز مد نظر قرار گیرد. آنها اشتباه کردند، رفتار عاطفی نباید با آن مواجه شود.
وی با اشاره به انتشار برخی اخبار در فضای مجازی مبنی بر دستگیری دختران و پسران نوجوان حاضر در این حادثه گفت: هیچ دختر و پسر نوجوانی در این رابطه دستگیر نشد و تنها عوامل اصلی و تعیین کننده در نظر گرفته شد.
فرماندار شیراز تاکید کرد: در حال حاضر پنج نفر در رابطه با این موضوع در بازداشت هستند که از این تعداد سه نفر از عوامل تاثیرگذار در این زمینه و دو نفر از مسئولان مربوطه ورزشی هستند.

فرماندار شیراز: هیچ نوجوانی به دلیل تجمع اسکیت بازان دستگیر نشده است

گفتنی است روز سه شنبه 29 خرداد 1401 ساعت 17 برنامه ای به نام روز جهانی اسکیت در زمین همایش شهرداری در بلوار چمران شیراز برگزار شد که در آن لباس های غیر معمول حضور داشتند.

بیشتر بخوانید  تحریم های آمریکا شکست خورده است ، اما بحران تاج می تواند!

دیدگاهتان را بنویسید