ماجرای کشف جسد دختر نوجوان در رامیان گرگان + عکس



جسد دختر نوجوان در فندرسک گرگان


جسد دختری حدود 15 ساله در بخش فندرسک رامیان در شهر گرگان کشف شد


حوادث دلگرم به نقل از ایلنا : روز گذشته ۱۳ اردیبهشت در پی تماس تلفنی شهروندان با پلیس ۱۱۰، موضوع کشف جسد دختر نوجوانی در زمین‌های زراعی بخش فندرسک شهرستان رامیان به پلیس گزارش شد.


در همین راستا بلافاصله ماموران انتظامی شهرستان رامیان به آدرس اعلامی اعزام شدند که بلافاصله پس از رویت جسد، ماموران پلیس آگاهی و رئیس دادگاه عمومی و انقلاب خان‌ببین در محل حاضر شدند.


جسد کشف شده دختری حدود ۱۵ ساله بود که دست و پاهای وی از پشت با پارچه‌ای بسته شده و به صورت بر روی زمین افتاده بود که بخشی از اعضای بدن وی توسط حیوانات خورده شده بود.


سرپرست فرمانده انتظامی رامیان در گرگان خبر کشف این جسد را تایید کرد.


ابوالفضل وزیری بیان کرد: جسد پس از اقدامات اولیه برای تحقیقات بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد.


وی تاکید کرد: تحقیقات پلیس برای کشف حقیقت در جریان است.


جسد دختر ۱۵ ساله در گرگان


جسد دختر 15 ساله رامیانی


خبر جدید از دختر 15 ساله رامیانی


هادی هاشمیان، رئیس کل دادگستری گلستان از قاضی مزیدی یکی از قضات پیشکسوت استان که از معاونان او نیز هست خواسته است تا موضوع قتل دختربچه رامیانی را به صورت ویژه بررسی کند.


هاشمیان در نامه خود گفته: خبر کشف جسد دختر 14 ساله با دستان بسته در اراضی کشاورزی اطراف شهرستان رامیان موجب تاثر و تالم شده است. به جنابعالی ماموریت داده می‌شود تا در خصوص چگونگی و انگیزه وقوع حادثه با همکاری مسئولان محلی، بررسی جامع و دقیق به عمل آورید و اقدامات لازم برای شناسایی و دستگیری عاملان آن انجام دهید.

بیشتر بخوانید  توزیع یارانه استانی می شود؟!


چنانچه در پیشگیری از وقوع حادثه فرد یا افرادی سهل‌انگاری کرده‌اند، مشخص و نتیجه در اسرع وقت به اینجانب گزارش شود.


گفتنی است، چند روز پیش جسد یک دختربچه در زمین‌های کشاورزی اطراف رامیان با دستان بسته کشف شد که بخش‌هایی از بدن این کودک توسط حیوانان خورده شده بود. انتشار این خبر افکار عمومی استان را جریحه‌دار کرد.


دیدگاهتان را بنویسید