ماجرای چرخ فلک صحرا قریشی در دبی چیست؟ / نقاشی


به گزارش سلام نو، با اینکه شهریور تتلو مدت هاست کنسرتی برگزار نکرده است اما سحر قریشی هنوز به ترکیه بازنگشته است. او در جدیدترین استوری اینستاگرامش عکسی منتشر کرد که همه را شگفت زده کرد.

هدیه غول پیکر سحر قریشی در دبی

وی با انتشار عکسی از چرخ و فلک عین دبی که بلندترین چرخ و فلک جهان است، نوشت: عجب! من یه همچین چیزی دارم، یه روز صبح به من مالکیت دادند

معلوم نیست منظور سحر قریشی از این نوشته ها دقیقا چیست!

هدیه بزرگی که سحر قریشی در دبی گرفت!  + عکس

آخرین شماره سحر قریشی و تتلو مربوط به کنسرت شهریور در ترکیه است، تتلو مجرد بودن خود را اعلام کرد و دلیل این امر تلاش سحر قریشی برای خراب کردن کنسرتش است. او نوشت: وقتی شوهرت بزرگترین کنسرت تاریخ ایران رو داشت چیکار میکردی؟؟ رفتم مسافرت و از حسادت پول الکی را خرج کردم، اعصابش را خورد کردم، به نوازنده هاش چسبیدم، شروع کردم به خفه کردن اعضایش، استرس به او دادم، باعث نگرانیش شدم. البته این دو زوج هنوز از هم جدا نشده اند و این به درگیری آنها در طول رابطه مربوط می شود.

تاتل دلتنگ سحر قریشی است

او اندکی پس از شکایت تتلو در پیامی خطاب به سحر قریشی نوشت: هر روز در کنسرت با همه می خندم، شب به همه انرژی می دهم، کار بی انرژی نباشد و مملکت زیر سوزن باشد، اما دلم تنگ شده است. تو.. خانم بالا، دلم برات تنگ شده، عشق.

<п>اعلامیه ماجرای چرخ فلک صحرای قریشی در دبی چیست؟ / رنگ آمیزی اولین بار در ظاهر شد خبر سریع.

بیشتر بخوانید  افراد مبتلا به کرونا اگر این علایم را دارند حتما باید در بیمارستان بستری شوند -

دیدگاهتان را بنویسید