ماجرای پرونده گربه آزاری برادر شقایق دهگان چه شد؟ + فیلم


تشویق کننده: برادر شقایق دهقان او پس از مشاجره با همسرش، ویدئویی را در فضای مجازی منتشر کرد که در آن با یک گربه آزار و اذیت می کند و همسرش را تهدید به مرگ می کند. چت کنید بالاخره مجبور شد عذرخواهی کند.

او در این ویدئو به همسرش می گوید: گربه ات را می گیرم و برایت می فرستم.



این ویدئو به سرعت در فضای مجازی منتشر شد و همه کاربران به خصوص دوستداران حیوانات را شوکه کرد. ولی شقایق دهقانی اونی که به قول خودش به عنوان خواهر بزرگتر عذرخواهی کرد هم واکنش نشان داد. همانطور که در تصویر مشاهده می کنید ظاهرا این پست از اکانت مهراب قاسمکنی همسر شقایق دهقان منتشر شده است.


گربه آزاری، حیوان آزاری، برادر دهقانی شقایق

شقایق دهقان نوشت: سلام، از دیروز فیلمی با تصاویر بسیار غم انگیز در فضای مجازی پخش می شود که برادرم در جریان دعوای خانوادگی با یک گربه بدرفتاری می کند و طرف مقابل برای انتقام گیری فیلمی را در فضای مجازی منتشر می کند. . من به عنوان فردی که به جریان آزاد اطلاعات معتقدم، انتشار بدون تبعیض این نوع اخبار را به نفع اصلاح رفتارهای نادرست در جامعه می دانم.
من هم وظیفه خود را به عنوان خواهر بزرگتر می دانم و از همه کسانی که از این تصاویر ناراحت شدند صمیمانه عذرخواهی می کنم.
به اطلاع میرسانم که خوشبختانه گربه در حال حاضر در سلامت کامل به سر میبرد و شخصا وضعیت وی را تحت نظر دارم.
شقایق دهقانی
پ.ن: عکاسی جنبه تزئینی دارد

با عرض پوزش از برادر شقایق دهقان

اما در نهایت تبهکار برادر شقایق دهقان به رفتار او واکنش نشان داد و تصمیم گرفت عذرخواهی کند و گفت از رفتار خود پشیمان است و به دلیل فشار عصبی این کار را انجام داده است.

بیشتر بخوانید  لاغری فوق العاده و تیپ کاملا رسمی رپر ایرانی!!!

علیرغم عذرخواهی آقای دهگان، بسیاری از کاربران همچنان به ابراز ناراحتی خود ادامه دادند و شخصی نوشت: او به شدت نیاز به درمان دارد، نه عذاب وجدان و عذرخواهی. این کاربر نوشت: درسته که این کار خیلی زشت بود ولی خب هرکسی تو زندگیش اشتباه میکنه ما اشتباه نمیکنیم پس نباید تو جامعه تکرار بشه.


دیدگاهتان را بنویسید