ماجرای پرونده حقوقی خواننده سرود «سلام فرمانده» چیست؟



به گزارش سلام نو به نقل از آفتاب نیوز، دادستان کل لنگرودا اعلام کرد که شکایت علیه خواننده سرود «سلام فرمانده» صحت ندارد.

سیدهاشم میرحسینی امروز (یکشنبه 31 خرداد) در جمع خبرنگاران گفت: شایعات منتشر شده در رسانه های معاند علیه ابوذر روحی، خواننده سرود سلام فرمانده را تکذیب می کنیم و هیچ دعویی در دادگاه لنگرود ندارد.

وی افزود: سرود «سلام فرمانده» محصول فرهنگی بی نظیری است که از اعماق جان مردم این دیار به ویژه جوانان و نوجوانان برخاسته است. “او غریبه را عصبانی کرد.”

مدعی العموم لنگرودا ادامه داد: به همین دلیل این رسانه های معاند با اتهامات واهی و غیرواقعی به ابوذر روحی خواننده انقلابی این سرود که تدبیر دشمن نیز هست سعی در کاهش و خنثی کردن این اثر فرهنگی داشتند. “این ناکارآمد است.”

میرحسینی با اشاره به اینکه این اتهام به این مداح معروف از روی اکاذیب بوده و هیچ پرونده ای در دادگاه عمومی و انقلاب لنگرود مطرح نشده است، گفت: ایشان با کار انقلابی خود بزرگترین ضربه را به دشمنان انقلاب و نظام وارد کردند. “

دادستان عمومی و انقلاب کشور گفت: تعدادی از افراد اقدام به انتشار این گونه اکاذیب کرده اند که در این زمینه به مراجع ذیصلاح دستور داده شده تا عاملان این اکاذیب شناسایی شوند و این افراد به زودی شناسایی و اقدامات آنها به مجازات خواهد رسید. لنگرود. و سپاه پاسداران.

بیشتر بخوانید  طرز تهیه کیک خانگی در 5 دقیقه

دیدگاهتان را بنویسید