ماجرای پرستاری که عمدا با جلاد ازدواج کرد! + عکس


یک پرستار بریتانیایی به خانواده‌اش گفت که برای تعطیلات به دیزنی ورلد در فلوریدا بروند و عکس‌هایی از عروسی از زندان ایمن در آریزونا با زندانی که دو بار به اتهام قتل اعدام شده بود را منتشر کردند. محکومین تعجب کردند.

ربکا و مانوئل در یک سایت دوستیابی با هم آشنا می شوند. روی کیک عروسی دو کلمه وجود دارد: تا زمانی که مرگ ما را از هم جدا کند.

گزارش شده است که ربکا شورت یک کارآموز پرستار دندانپزشکی در آکسفوردشایر انگلستان است. مانوئل ایوانت (35) یک زندانی محکوم به اعدام در آریزونا در ایالات متحده است که دو نفر را کشت. به نظر می رسد که این دو هیچ دوراهی ندارند، اما وب سایتی به نام زندگی زندانی آنها را معرفی می کند و آنها را عاشق می کند.

مادر اورت به قدری خوشحال شد که عکس پسر و همسر جدیدش را منتشر کرد و نوشت: پسرم امروز ازدواج کرد، مبارکت باشه.

نوشته شده در پروفایل آوانت: بسیار وفادار به افرادی که به آنها اهمیت می دهم. هیچکس کامل نیست، پس امیدوارم با اشتباهات گذشته قضاوت نکنم. من خواندن و گوش دادن به موسیقی را دوست دارم. من یک دختر به نام بانی دارم.

پس از عروسی، یکی از دوستان ربکا گفت که او همیشه به تماشای مستندهای نتفلیکس درباره قاتلان زنجیره ای در ایالات متحده وسواس داشت، اما هیچ کس فکر نمی کرد که او فرار کند و با یکی از آنها ازدواج کند.

(نقاشی)

(نقاشی)

(نقاشی)

(نقاشی)

(نقاشی)

بیشتر بخوانید  بهاره رهنما رو با این چهره یادتون میاد؟/ تغییر چهره باورنکردنی بهاره رهنما در طول زمان+عکس

دیدگاهتان را بنویسید