ماجرای هشدار رهبری و پایان پیروزی + فیلم


یاد رهبری و احتمال توقف نمایش باشد

دلگرم کننده: یکی از اعضای هیات نظارت بر صدا و سیما گفت: پس از تذکر اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر عدم ترویج روش های صحیح قرعه کشی، برنامه برنده دیگر نباید پخش شود. برنامه نود به بررسی و پخش برنامه هایی با کمبودهای قمار می پردازد.

گلمرضا کاتب در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: اعضای هیات نظارت بر صدا و سیما از اتفاقات اخیر شبکه سه که باعث مجروح شدن افراد و مراجع تقلید شده است، به شدت ناراحت هستند.

وی افزود: رسانه ملی بزرگترین سرمایه ملی کشور است و سرمایه بزرگ انقلاب محسوب می شود. اینکه چرا اخیراً مدیر شبکه اینقدر به حاشیه رفته است جای سوال دارد.

این نماینده مجلس یادآور شد: بعد از اتفاقات حول و حوش برنامه نود، اکنون شاهد واکنش آیت الله مکارم شیرازی از سوی مراجع تقلید به قمار بودن رقابت تلویزیونی هستیم و سپس مقام معظم رهبری به ما تذکر دادند که روش هایی مانند قرعه کشی را ترویج کنیم. برنامه های رادیویی و تلویزیونی «قطعاً آقای علی عسگری رئیس سازمان صدا و سیما باید بر این موضوع نظارت جدی داشته باشد و اجازه ندهد در رسانه ملی بی عدالتی رخ دهد.

یادآوری تصویری رهبری برای رادیو و تلویزیون

منشی در خصوص سرنوشت پخش مسابقه «برنده حق» گفت: به گفته مقام معظم رهبری این برنامه دیگر نباید از تلویزیون پخش شود.

وی تاکید کرد: هیات نظارت بر صدا و سیما در اولین جلسه خود موضوع حذف برنامه 90 و اتفاقات اخیر در پخش برنامه هایی که قمار محسوب می شود را در دستور کار قرار می دهد.

بیشتر بخوانید  کالدرون برای همیشه ایران را ترک کرد


جداکننده خط


بیشتر

فتوای عجیب آیت الله مکارم شیرازی درباره برنده


دیدگاهتان را بنویسید