مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

ماجرای هتک حرمت خواهر شهید کاوه چه بود؟ + جزئیات

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از شهرستان آران، رضایی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با محکومیت توهین به خواهر شهید کاوه در حین انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر گفت: نهی از منکر در برخورد با شخص. که کشف حجاب و بدحجابی کرده است.

وی با بیان اینکه الگوی زندگی شهید کاوه را می توان در زندگی راهبه این بزرگوار جست وجو کرد، گفت: شهید کاوه در سن 12 سالگی در حین انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر سیلی خورد. واجب شرعی امروز می دانیم که برای ترویج این فریضه فراموش شده باید طبق قانون و جدیت خواهر این شهید گرانقدر را جدی بگیریم تا شخص دیگری به خود اجازه مخالفت با این واجب الهی را ندهد.

رضایی تاکید کرد: بر اساس اصل هشتم قانون اساسی، در جمهوری اسلامی ایران امر به معروف، امر به معروف و نهی از منکر وظیفه همگانی و متقابل مردم نسبت به یکدیگر، قدرت به مردم و مردم به قدرت است. شرایط و حدود کیفیت آن را نیز قانون معین می کند.

وی با اشاره به ماده 9 قانون حمایت از امر به معروف و نهی از منکر مصوب مجلس شورای اسلامی، افزود: اشخاص حقیقی و حقوقی حق دخالت در اجرای امر به معروف و نهی از منکر را ندارند. ” وی ادامه داد: ایجاد هر نوع ممانعت یا مزاحمت از نظر قانون جرم محسوب می شود و علاوه بر مجازات مقرر، حبس یا جزای نقدی درجه هفت را تهدید می کند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر با محکومیت این گونه رفتارهای ناشایست و خلاف شرع در مقابل امر به معروف و نهی از منکر می داند. برای شروع مراحل قانونی ضروری است. تا حصول نتیجه قاطعانه با متخلفان همراهی کنید.

بیشتر بخوانید  تصادف زنجیره ای وحشتناک در اتوبان کرج رخ داد

گفتنی است مهدی ناصحی نائب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس نیز با اشاره به تشدید روند دادگاه با هتک حرمت فرماندهان، اظهار داشت: در این جلسه هتک حرمت به فرماندهان می شود.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *