ماجرای ممنوع التصویری حامد همایون چیست؟ فیلم سینما


حامد همجون نباید عکس بگیره

دلگرم کننده: خبری مبنی بر ممنوعیت عکسبرداری حامد همایون خواننده جوان کشورمان در فضای مجازی منتشر شد. گفته می شود بهروز وثوقی بازیگر سرشناس دوران پیش از انقلاب در کنسرت حامد همجون حضور داشته و حامد همجون نیز از وی تمجید کرده است که بخشی از کنسرت حامد همجون را در فیلم زیر مشاهده می کنید.

محسن رجب پور، مدیر برنامه های حامد همایون نیز در استوری اینستاگرام خود به این خبر واکنش نشان داده و آن را دو دلیل عنوان کرده است. محسن رجب پور معتقد است علاوه بر حضور بهروز وثوقی در کنسرت حامد همایون، زیارت آرامگاه هاید، خواننده پیش از انقلاب که 30 سال پیش درگذشت، یکی دیگر از دلایل این ممنوعیت است.

الکاری حامد همایون ممنوع شد

وزارت ارشاد اعلام کرد: اگر پخش صدا و تصویر حامد همایون از صدا و سیما ممنوع است، این موضوع ربطی به دفتر موسیقی وزارت فرهنگ ندارد و در چنین مواردی صدا و سیما همیشه مستقل از این وزارتخانه عمل کرده است. فرهنگ و جهت گیری.

مدیر روابط عمومی دفتر موسیقی خبر ممنوعیت حامد همایون خواننده را تکذیب کرد.

به گزارش ایرنا، مدیر روابط عمومی دفتر موسیقی وزارت ارشاد در واکنش به اخباری مبنی بر ممنوعیت فعالیت حامد همایون که ساعاتی پیش در فضای مجازی منتشر شده بود، به خبرنگار ایرنا گفت: «حامد همایون در حال فعالیت است».

وی افزود: اما اگر پخش صدا و تصویر او در صدا و سیما ممنوع باشد، این موضوع ربطی به دفتر موسیقی وزارت فرهنگ ندارد و صدا و سیما همیشه مستقل از وزارت فرهنگ عمل کرده است. . فرهنگ و دستورالعمل در چنین مواردی.

بیشتر بخوانید  تبریک تولد اینستاگرامی مهناز افشار به علی کریمی + عکس

به گزارش ایرنا، انتشار تصویر بیانیه مکتوب درون سازمانی مبنی بر دستور معاون سیما صبح امروز به جام جم مبنی بر ممنوعیت انتشار تصویر و اثر حامد هماجون تا اطلاع ثانوی شایعاتی را در پی داشت. . که مجوز کار رسمی این هنرمند برای دفتر موسیقی باطل شد و بررسی ها نشان داد که این هنرمند با نظر وزارت فرهنگ ممنوع الکار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید