مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

ماجرای مرگ پسر دانش آموز در ایستگاه مترو‌ سرسبز تهران اردیبهشت ۱۴۰۳

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


جزئیات مرگ دلخراش پسر دانش آموز در ایستگاه مترو‌

💢پسر ۱۷ ساله بر اثر برخورد با قطار در ایستگاه متروی سرسبز جان باخت.خانواده او مدعی هستند ازدحام جمعیت ایستگاه باعث پرت شدن او به مقابل قطار شده است.

💢به گزارش خبرنگار جام جم ، ظهر امروز ، خانواده ای با حضور در شعبه دوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران شکایت کردندکه پسر ۱۷ ساله شان راهی مدرسه بوده که  در متروی تهران دچار حادثه شده و فوت کرده است.

💢 پدر این کودک در اظهاراتش   به بازپرس  جنایی گفت : پسر نوجوان تنها فرزندمان و پشت کنکوری بود .  روز شنبه راهی مدرسه اش شد اما چند ساعت بعد از طریق کلانتری  تهران نو متوجه شدیم که پسرمان در ایستگاه سرسبز در خط دو متروی تهران با قطار برخورد کرده و به بیمارستان منتقل و فوت شده است پس از پرس و جو در محل حادثه  متوجه شدیم آن روز جمعیت زیادی منتظر قطار بودند و ازدحام باعث شده پسرم به مقابل قطار پرت شود.

💢این در حالی است که مسوولان مترو مدعی شدند ، پسر نوجوان خودش دچار حادثه شده و کسی او را هل نداده است.

💢محسن اختیاری ،بازپرس شعبه اول دادسرای جنایی تهران با تائید این خبر به جام‌جم گفت :  با دستور قضایی قرارشد که دوباره ازراهبر قطار، شاهدان  و مسوولان ایستگاه محل حادثه تحقیقات لازم انجام گیرد.همچنین فیلم دوربینهای مداربسته نیز بازبینی تا علت حادثه مشخص شود.

قرار مبنی بر این است که فیلم دوربینهای مدار بسته بازبینی گردد تا علت اصلی این حادثه مشخص شود .

جزئیات مرگ پسر دانش‌آموز در ایستگاه مترو

بیشتر بخوانید  اشک و التماس مادر و دختر جوان ایرانی برای امیر تتلو!

در حوادث ناگواری که زندگی انسان را به پایان می‌رساند، همیشه جوانان به عنوان آینده‌ی شاخص واقعیت پیامدهای تلخ را تجربه می‌کنند. مرگ ناگهانی یک پسر ۱۷ ساله به دلیل برخورد با قطار در ایستگاه متروی سرسبز، نه تنها برای خانواده‌اش بلکه برای جامعه‌ی ما نیز یک ضربه فراوان بوده است.

به گزارش خبرنگاران، خانواده‌ی متأسف این جوان پس از رویداد ناگوار، به بازپرسی دادسرای جنایی تهران مراجعه کرده‌اند و ادعا کرده‌اند که پسرشان در حالی که به سمت مدرسه‌اش حرکت می‌کرد، در ایستگاه متروی سرسبز به قطار برخورد کرده و جان خود را از دست داده است.

پدر این جوان به بازپرس اظهار کرده است که فرزندش، یک پسر نوجوان با انگیزه‌های بسیار بوده و در راه خواب مطالعاتی برای کنکور بوده است. اما خبر از مرگ وی در ایستگاه مترو، همه چیز را به هم ریخته است. از سوی دیگر، مسئولان مترو ادعا کرده‌اند که خود جوان برای مجری این حادثه مسئولیت را بر عهده داشته و هیچ کسی او را هل نداده است.

بازپرس شعبه اول دادسرای جنایی تهران نیز اعلام کرده است که برای تحقیقات بیشتر، مقامات مربوطه به همراه شاهدان و مسئولان ایستگاه مترو، مورد بررسی قرار خواهند گرفت. همچنین فیلم‌های دوربین‌های مداربسته نیز بررسی می‌شوند تا علت دقیق این حادثه مشخص گردد.

این حادثه نشان می‌دهد که باید به‌طور مستمر از ایمنی و مسائل مرتبط با حمل و نقل عمومی، به‌ویژه ایستگاه‌های مترویی، پیگیری شود تا جان افراد در معرض خطر به حداقل برسد.

ولی حداقل دیروز ازدحام جمعیت رو با چشمهای خودم دیدم که یه لحظه غفلت میکردی رو ریل بودی
و حتی بعد از سوار شدن مردم بخاطر جمعبت زیاد و بیش از حدی که سوار شده بود و فشاری که بهم میاوردن بجان هم افتاده و مشاجره و دعوای لفظی میکردن!
(چندین مورد فقط تو واگنهایی که بنده سوار شدم/در دو خط)

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *