ماجرای مرد میانسالی که در دفتر سکوت بم خودسوزی کرد چه بود؟



به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، مرد میانسالی در اتاق رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت (صمت) شهرستان باما آتش گرفت.

علیرضا پشتیبان رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بم کرمان با تایید خبر سوختن مردی میانسال در این اداره گفت: 9 ماه پیش یکی از شهروندان از این فرد که کارشناس ساختمان است شکایت کرد. مواد در این بخش و خواستار بررسی.

وی افزود: پس از چندین ماه و شکنجه های فراوان و شکایات متعدد و اصرار دادستان برای رسیدگی به شکایت و جبران خسارت مادی وی، در نهایت مجرم را به تعزیرات حکومتی معرفی کردیم که در صنعت، معدن و معدن باما است. صبح. دفتر تجارت.» آمد.

وی یادآور شد: آذرماه سال گذشته یک نفر به عنوان دادستان به این اداره مراجعه و اظهار داشت که از فردی برای ساخت پلیور (ابزاری در ساختمان) دعوت کرده اما دستگاه خراب شده و فرد آن را تعمیر نکرده است.

رئیس دفتر بام سایلنس تاکید کرد: متخلف با تهدید به خودسوزی از مطب خارج شد اما پس از ساعتی مجددا در حالی که تینر در دست داشت به مطب آمد و تینر را روی خود و من ریخت.

وی بیان کرد: فرد را گرفتم تا فندک را از دستش بگیرم اما چون قدرت بیشتری داشت ناگهان با فندک برخورد کرد و آتش روی من و یکی از همکارانم افتاد و بخشی از دفتر آتش گرفت. .

این مداح ادامه داد: پس از مشاجره با پرسنل این اداره و در حالی که تازه از وی دعوت می کردیم برای پرداخت غرامت نقدی به دادسرا به ندامتگاه مراجعه کند، از دفتر خارج شد و برگشت و شروع به روشن شدن کرد و به بیرون رفت. ساختمان از بین رفته بود و سرانجام با کمک مردم و کارکنان دفترش نجات یافت اما دچار سوختگی شد.

بیشتر بخوانید  قتل هولناک در جشن تولد توسط پسر ۱۶ ساله / کامران به قتل ناپدری‌اش اعتراف کرد

گفتنی است خودسوزن زنده بوده و به بیمارستان منتقل شده است.

دیدگاهتان را بنویسید