ماجرای مخالفت نامزد هدیه تهرانی با بازی او در فیلم روز واقعه.


چرا هدیه تهرانی روز حادثه بازی نکرد؟

تشویق کننده: «روز واقعه» یکی از فیلم های فراموش نشدنی سینمای ایران با موضوع واقعه عاشورا است که هر ساله با فرا رسیدن ماه محرم در دل علاقه مندان اهل بیت و سینمادوستان زنده می شود.

شهرام اسدی کارگردان این فیلم ماندگار به مناسبت انتشار نسخه بازسازی شده این فیلم به مناسبت ایام محرم میهمان فریدون جیرانی در برنامه اینترنتی کافه آپارات بود و از جزئیات ساخت «روز واقعه» گفت. “.

این کارگردان در بخشی از گفت و گو و در پاسخ به این سوال که چرا هدیه تهرانی در «روز واقعه» نقش راحله را بازی نکرد در حالی که یکی از اولین گزینه های این نقش بود، توضیح داد: محمدرضا شریفی نیا هدیه تهرانی را در فروشگاه یک دید. روز و به من پیشنهاد بازی داد و سپس نقش راشل را به من معرفی کرد.

بعد او روی صحنه آمد و تست گریم انجام دادیم، حتی در چند جلسه با او صحبت کردم تا بفهمم چقدر هوش اجتماعی و معاشرت، با همه بازیگرانی که می خواهم با آنها کار کنم چه کردم و در نهایت با همه شرایط. برای حضور او در پروژه امنیت داشت اما هدیه تهرانی چند روز بعد روی صحنه آمد و گفت نامزدی دارد که پدرش سنتی است و اجازه بازیگری به او نمی دهد که حضور او در این پروژه را از بین برد و خانم خانم. لادن مستوفی در نقش راشل. »

اسدی ادامه داد: جالب است که روزی عزت الله انتظامی با دیدن عکس هدیه تهرانی در کنار راحله در اتاق گریم پرسید که او کیست و چه نقشی را بازی خواهد کرد؟ وقتی ماجرا را برایش تعریف کردیم، گفت: «گریم و صورتش روی قلبش نشسته بود که برای جلب رضایت خانواده نامزدش پیشقدم شد، اما گفتیم شرایط سخت‌تر از آن چیزی است که او فکر می‌کرد و غیرممکن است».

بیشتر بخوانید  اس ام اس توپ رسمی!


دیدگاهتان را بنویسید