ماجرای فروش کنکور و نهایی در فضای مجازی چیست؟



به گزارش سلام نو، پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا در این خبر نوشت: سرهنگ مصطفی نوروزی رئیس مرکز ملی مبارزه با جرائم سازمان یافته پلیس فتا فرج در تشریح این خبر گفت: با نزدیک شدن به ایام امتحانات نهایی و کنکور، فعالیت با ردای فروش سوالات کنکور و امتحانات نهایی کار پلیس فتا در حال انجام است.

این مقام انتظامی افزود: طی بررسی های فنی و تخصصی انجام شده توسط کارشناسان پلیس فتا، دو کانال گردان فعال در زمینه فروش آزمون های ورودی و نهایی شناسایی و با مراجع قضایی مراجع ذیصلاح هماهنگی های لازم انجام شد. بازیگران در دو استان مختلف دستگیر شدند.

سرهنگ نوروزی ادامه داد: متهم در بازجویی به کلاهبرداری از حدود 200 داوطلب و خانواده آنها در قالب فروش سوالات امتحان نهایی و کنکور اعتراف کرد.

وی افزود: اقدامات پلیس فتا در برخورد با هرگونه فعالیت مجرمانه در این حوزه به ویژه در دستور کار یگان های پلیس قرار دارد.

رئیس مرکز مبارزه با جرائم کشوری و سازمان یافته پلیس فتا فرج به شهروندان توصیه کرد: با توجه به اینکه فعالیت هر سایت، صفحه و کانالی در شبکه های اجتماعی در خصوص فروش سوالات امتحان نهایی و کنکور منحصراً به منظور فروش سوالات امتحانی نهایی و کنکور می باشد. فریب نامزدها.» و نمونه مطالب کانال مربوط به سوالات سال های قبل بوده و با انگیزه جلب اعتماد کاربران می باشد لذا اکیدا توصیه می کنیم به تبلیغات مربوط به فروش کنکور و نهایی در شبکه های اجتماعی و … توجه نکنید. در صورت مشاهده هرگونه فعالیتی در این مورد، بلافاصله از طریق سایت پلیس فتا به نشانی www.ciberpolice.ir اطلاع دهید.

بیشتر بخوانید  500 Internal Server Error

دیدگاهتان را بنویسید