ماجرای عجیب بارداری بازیگر زن ایرانی در ۱۶ سالگی


زهرا حمیدی در 16 سالگی ازدواج کرد. وی در سال 1336 در اراک به دنیا آمد، زهرا حمیدی در سن 22 سالگی صاحب 4 فرزند شد، حمید و مهتا خارج از ایران هستند و دخترش بیتا نیز در ایران زندگی می کند، حمید پسر زهرا حمیدی نیز در 27 سالگی در خواب از دنیا رفت. تا ایست قلبی متولد 8 آوریل. بازیگر سینما و تلویزیون. زهرا حمیدی در 36 سالگی مادربزرگ شد.

خانم حمیدی بعد از ازدواج و به پیشنهاد دوستانش تصمیم گرفت بازیگر شود. البته در دوران تحصیل با دوستانی چون منیه حکمت که امروزه کارگردان مشهوری است اجراهای تئاتر اجرا می کرد به همین دلیل زهره حمیدی برای اولین بار در سال 1368 وارد عرصه سینما و تلویزیون شد و در سال 1371 با فیلم دلاوران کوچک دلگشا به کارگردانی. حسنا هدایت بازیگری در سینما را تجربه کرده و تاکنون در فیلم ها و سریال های زیادی به ایفای نقش پرداخته است.

زهرا حمیدی

بعد از ازدواج و قبل از شروع بازیگری به مدت دو سال یک مهدکودک خصوصی را اداره می کرد و با اینکه علاقه زیادی به این کار داشت و از کارش لذت می برد، فرزندانش را نیز با خود برد.

در بیوگرافی زهرا حمیدی لازم به ذکر است که وی فارغ التحصیل رشته «اقتصاد» و در سن 16 سالگی ازدواج کرد و در سال 1369 در سن 33 سالگی بازی در فیلم «شجاعان کوچه دلگشا» را آغاز کرد. .

در بیوگرافی زهرا حمیدی درباره خانواده اش آمده است: ما خانواده ای متوسط ​​و کاملا فرهنگی بودیم، پدرم در بیمارستان کار می کرد و مادرم در اوایل زندگی معلم بود، اما چون خانواده بزرگی بودیم و من جدا از خودم، چهار داشت. من سه خواهر و برادر داشتم، مادرم تصمیم گرفت تدریس را رها کند و وقت بیشتری را به تربیت و تحصیل ما اختصاص دهد، در کل با وجود اینکه جمعیت خانواده ما زیاد بود، صمیمیت و صمیمیت زیادی بین ما وجود داشت.

بیشتر بخوانید  خواص رادیکیو برای سلامتی و نحوه مصرف آن

فعالیت تئاتری زهرا حمیدی در دوران دبیرستان با مخالفت پدرش مواجه شد و پدرش با وساطت خواهر بزرگترش توانست رضایت پدرش را جلب کند و به این فعالیت ادامه دهد.

زهرا حمیدی

پدر و مادرم رابطه بسیار خوبی با یکدیگر داشتند و این محبت و احترام بین ما برادران و خواهران منعکس می شد و همین تربیت درست باعث شد که در زندگی با فرزندانم رابطه دوستانه داشته باشم حتی الان با خواهرم و برادران ما را حفظ کردیم. روابط گرم ما با توجه به اینکه این روزها زندگی و خانواده شلوغتر شده است و برادران و خواهران فرصت کمتری برای ملاقات زودتر با یکدیگر دارند…

زهرا حمیدی

حامد و حمید پسران دوقلوی زهرا حمیدی بودند که در 26 مرداد 1338 به دنیا آمدند اما حامد متأسفانه در 31 اسفند 1366 دار فانی را وداع گفت.

وی در ادامه می گوید: حمید و حامد دوقلو بودند و مرگ حمید برای حمید غیر قابل تحمل و برای او بسیار سخت بود و روحیه او را بسیار تحت تاثیر قرار داد. نگران بودیم و می ترسیدیم حمید به تنهایی کاری انجام دهد، به همین دلیل حمید را به همراه خواهرش به آلمان فرستادیم تا بتواند زندگی جدیدی را برای خودش شروع کند. الان حمید و مهتا در خارج از کشور و بیتا در ایران زندگی می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید