ماجرای سکته همزمان متهم پرونده بانک بانکی


اعتصاب همزمان متهم بانک سرمایه قبل از اجرای حکم

دلگرم کننده: رئیس شعبه سوم دادگاه ویژه مفاسد اقتصادی گفت: زمانی که محکومان پرونده بانک سرمایه برای اجرای حکم فراخوانده شدند، هر سه نفر همزمان سکته کردند. از پزشکی قانونی خواستیم موضوع را بررسی کند.»

قاضی مسعودی مکم در حاشیه دادگاه پتروشیمی و در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیا حکم سه مدیر سابق بانک سرمایه اجرا شد؟ وی گفت: زمانی که متهمان برای اجرای حکم فراخوانده شدند، نمی دانم چرا هر سه نفر سکته کردند و همزمان در بیمارستان بستری شدند.

وی گفت: از پزشکی قانونی خواستیم موضوع را بررسی کند. پرویز کاظمی هم اکنون در زندان است و دو محکوم دیگر تحت مداوا هستند که این موضوع نیز ادامه دارد.

تعداد متهمان پرونده بانک سرمایه

وی در خصوص تعداد متهمان این پرونده ها گفت: تعداد اعضای هیئت مدیره هشت نفر است و سه تا چهار پرونده مربوط به بدهکاران بانک سرمایه است.

رئیس شعبه سوم دادگاه ویژه مفاسد اقتصادی در پاسخ به این سوال که آیا پرونده نکویی صاحب روزنامه کانون هم قرار بود؟ وی گفت: این پرونده ایراداتی داشت که آن را برگرداندیم و معتقدیم دستگاه قضایی قبلی که مجموعه ای از امور اقتصادی است باید به آن رسیدگی کند.
وی گفت: در این مورد بحث بی نظمی مطرح نیست و تحقیقات انجام شده در دادسرا بر اساس اتهام اخلال در نظام اقتصادی نبوده است. این اختلاف تعیین می کند که کدام دادگاه صلاحیت دارد.


بیشتر

امنیت کیست؟ علی اکبر جگینی متهم بانک سرمایه به سوء استفاده از …

بیشتر بخوانید  فیلم جشن تولد جنجالی احمدی نژاد در نارمک تهران

حکم قطعی متخلفان پرونده بانک بانکی صادر شد

حسین هدایتی: حواشی، تمامی فعالیت ها و اتهامات حسین هدایتی + فیلم


دیدگاهتان را بنویسید