ماجرای سرقت سنگ قبرهای بهشت ​​زهرا چیست؟!



به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، فرمانده انتظامی ویژه این شهرستان گفت: دو مرد که قصد سرقت سنگ قبرهای بهشت ​​زهرا (س) را داشتند دستگیر شدند.

سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی ویژه شهرستان گفت: تیم عملیاتی کلانتری کهریزک در حال گشت زنی در منطقه بهشت ​​زهرا بود که به یک دستگاه کامیون پیکان با دو سرنشین مشکوک شد. این پیکان وانت در حال جابجایی چندین سنگ قبر قدیمی در فضای بار خود بود که شک پلیس را برانگیخت.

وی با بیان اینکه پلیس خودروی پیکان را متوقف کرد، افزود: با توقف خودروی پیکان، راننده و سایر سرنشینان اظهارات ضد و نقیض کردند. از طرفی ظاهر سنگ قبرها حاکی از جدا شدن این سنگ ها از قبر بود. در ضمن جنس این سنگ از مرغوبیت بالایی برخوردار بوده و جزو سنگ های قیمتی به شمار می رود.

جلیلیان ادامه داد: با توجه به احتمال سرقت سنگ از قبور، ماموران کلانتری 2 نفر را با یک دستگاه خودرو وانت و 4 عدد سنگ قبر به کلانتری منتقل و از آنها بازجویی کردند که دو متهم چاره ای جز اعتراف نداشتند و به سرقت خود اعتراف کردند. از بهشت ​​زهرا و گفت که در خلوت بهشت ​​زهرا ابتدا سنگ قبرهای با ارزش را شناسایی و سپس سنگ دزدیدند.

به گفته شهرری فرمانده انتظامی ویژه، دو نفر دستگیر شده که دارای سوابق کیفری نیز بودند در مجموع به ۱۰ فقره سرقت سنگ قبر در بهشت ​​زهرا اعتراف کردند. برای این افراد پرونده کیفری تشکیل و متهمان به همراه پرونده برای ادامه رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

بیشتر بخوانید  تست هوش؛ کدامیک از این سه نفر در حال تقلب هستند؟ + پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید