مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

ماجرای ریزش شدید کوه در جاده هراز چه بود؟ / فیلم سینما

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، روز گذشته برخی از شهروندان فیلمی را منتشر کردند که نشان می دهد کوه در 36 کیلومتری جاده هراز ریزش کرده و پلیس و راهداری در این وضعیت حضور ندارند. این ویدئو ادعا می کند که مردم ساعت ها در میان گرد و غبار گیر افتاده اند و نمی توانند در منطقه حرکت کنند.

رضا اکبری معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به ایسنا گفت: این گرد و غبار ناشی از ریزش کوه به داخل معدن خصوصی بود که خوشبختانه شب گذشته رفع شد و تصادف مرگباری رخ داد.

وی افزود: این معدن در منطقه بلده در شهرستان آمل و متعلق به بخش خصوصی است و چون در حریم جاده نیست مسئولیتی در قبال آن نداشتیم.

معاون راهداری سازمان راهداری در پاسخ به این سوال که آیا کارگاهی در معدن مورد نظر قانونی است و هیچ اعتراضی از سوی این بخش خصوصی برای ایجاد مزاحمت برای مردم و این محور ندارید؟ وی گفت: قطعا اداره کل راهداری استان مازندران در این خصوص شکایت و شکایت خواهد کرد زیرا حتی اگر این معدن در راه نباشد و مسئولیت آن بر عهده دستگاه دیگری مانند وزارت صنعت باشد. و معدن.” و تجارت در مورد عملیاتی برای از بین بردن دید راننده در محور خراز باید هماهنگی های لازم با بزرگراه انجام می شد تا بتوانیم به گونه ای مدیریت کنیم که چنین حوادثی رخ ندهد.

اکبری گفت: از فیلمی که منتشر شده مشخص نیست اما مین و محور مورد نظر هراز دورتر هستند و رودخانه ای بین آنها جریان دارد اما این حادثه که هنوز مشخص نیست بر اثر انفجار رخ داده است. در معدن یا عملیات در این معدن باعث سقوط شد.» و رانش زمین به حدی بود که مردم ساعت ها در گرد و غبار گیر کرده بودند و نمی توانستند از جاده خراز از این منطقه عبور کنند.

بیشتر بخوانید  دولت قبل مقصر قطعی آب همدان است

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *