ماجرای رقص و دستگیری 3 زن در کرمانشاه چه بود؟



به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، سرهنگ «حسن حیدری» رئیس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه از دستگیری 3 زن که در یکی از پل های روگذر شهر کرمانشاه با حرکات موزون و متجاوز به عفت عمومی بودند، خبر داد.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه از دستگیری 3 زن که در یکی از پل های روگذر شهر کرمانشاه با حرکات موزون و عفت عمومی تجاوز می کردند، خبر داد.

سرهنگ “حسن حیدری” اظهار داشت: پس از انتشار کلیپی در شبکه های اجتماعی که سه خانم بر روی یکی از پل های عابر پیاده کرمانشاه به رقص و حرکات موزون می پردازند، موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: از آنجایی که این اقدام ناقض عفت عمومی جامعه بود و برخورد با این موضوع یکی از خواسته های شهروندان کرمانشاهی بود، تیمی از پلیس امنیت عمومی اقدامات همه جانبه ای را برای شناسایی عاملان این رقص آغاز کردند.

سرهنگ هجدری تصریح کرد: پلیس امنیت عمومی با اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی هر سه عامل رقص و حرکات موزون شد و پس از هماهنگی با مراجع قضایی و با رعایت موازین شرعی و قانونی، این افراد دستگیر شدند.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه با خواستار آغاز رسیدگی در این زمینه از معرفی هر 3 نفر دستگیر شده به منظور صدور احکام لازم به دستگاه قضایی خبر داد.

وی در پایان از برخورد قاطع پلیس با هرگونه ناهنجاری و اقدام خلاف شرع و قانون خبر داد و گفت: اجازه نمی دهیم عده ای در شهر کرمانشاه در شهید پرور، شئونات اخلاقی و اخلاقی را زیر پا بگذارند و به مردم آسیب برسانند. فروتنی.

بیشتر بخوانید  هشدار مهم به تهرانی ها / مشاهده موارد مشکوک به سویه لامبدا در پایتخت -

دیدگاهتان را بنویسید