مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

ماجرای دستگیری «مستربین» در مشهد چیست؟! + عکس

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش سلام نو، خراسان نوشت: سارق حرفه ای و باتجربه که سه ماه پس از آزادی از زندان به 40 خودرو در مشهد دستبرد زده بود، با تیراندازی در کلانتری شفیع به دام افتاد. «مستربین» به دلیل شباهت عجیبش به یک طنزپرداز معروف است.

همزمان با اجرای طرح های ویژه نوروزی که با دستور فرمانده انتظامی مشهد در نقاط مختلف شهر آغاز شد، گروه تخصصی نیروی انتظامی مشهد شفا نیز در راستای مبارزه با سرقت مطالب، دامنه رصد اطلاعاتی خود را گسترش دادند. و قطعات داخلی وسایل نقلیه. با توجه به افزایش سرقت ها در برخی مناطق شهری، گشت های نامحسوس به حالت آماده باش درآمدند و نیروهای اطلاعاتی سارقان سابقه دار را ردیابی کردند.
به گزارش خراسان، نیروهای تجسس پلیس که در قالب گروهی ویژه با نظارت و رهبری سرگرد علی عمارلو (رئیس پلیس آگاهی) وارد عملیات شده بودند، ناگهان راننده پراید هاچ بک را در تاریکی هوا مشاهده کردند. شبانه.فروشگاه ها استعلام از مرکز فرماندهی کافی بود تا پلیس مشکوک شود که با یک سارق حرفه ای مواجه شده اند. در همین حال مشخص شد خودروی پراید همچنان سابقه سرقت از محدوده کاسم آباد مشهد را دارد که گشت های شناسایی به دنبال راننده و مرکز فرماندهی را در جریان قرار دادند اما در این لحظه راننده پراید متوجه پلیس شد و پدال گاز را فشار داد. . ماموران در تعقیب خودرو با شلیک دو تیر هوایی در تاریکی شب سعی کردند پراید را متوقف کنند اما راننده فیلمبرداری شده با وجود تذکرات قانونی پلیس همچنان در کوچه پشت خیابان های شهر بود. نیروهای نظمیه که حاضر به اطاعت از شهروندان و رهگذران نبودند به نیروهای یگان های امدادی آسوده خاطر کردند و بدین ترتیب اقدام دستگیری سارق حرفه ای وارد مرحله جدیدی شد. پلیس راه های فرار را بسته و به سارق جوان دستور «ایست» داد، اما زمانی که دوباره با بی توجهی راننده پراید مواجه شدند مجبور شدند 10 گلوله به سمت خودرو شلیک کنند که در نهایت با سوراخ شدن چرخ های آن منفجر شد. و صدای گلوله ها خاموش شد. یک دزد حرفه ای در همان لحظه پشت فرمان پرید و با پای پیاده فرار کرد اما ماموران پلیس آموزش دیده بلافاصله پس از تعقیب و گریز او را متوقف کردند و طناب قانون را در دستانش بستند. به گزارش خراسان، با انتقال متهم 27 ساله به کلانتری، بازجویی های تخصصی زیر نظر سروان حسن آریایی (رئیس بازپرسی پلیس آگاهی شفا) آغاز و مشخص شد وی دارای چهار سابقه کیفری است. . پس از گزارش این موضوع به قاضی فرهمندنی (معاون دادستان مرکز خراسان رضوی)، تحقیقات گسترده در خصوص سرقت های این جوان سابق به دستور دادگاه محرمانه ادامه یافت. بررسی های تخصصی نشان داد متهم 20 روز پیش به منطقه کاسم آباد مشهد رفته و برای سرقت خودروهای دیگر به راحتی پراید را سرقت کرده است. متهم معتاد که مواد مخدر از شیشه و کریستال صنعتی نیز به همراه داشت در گفت و گو با افسر پلیس بازپرس شفا درباره نحوه سرقت خود گفت: هفت سال پیش که یکی از برادرانم اقدام به خودکشی کرد، من هم بیراهه رفتم و سه سال پیش مواد مخدر مصرف کردم. . . . ” صنعتی آوردم.
این سارق حرفه ای که دوستانش را به دلیل شباهت عجیبش به «مستربین» (طنزپرداز خارجی) به همین نام می شناسند، در بازجویی افزود: چهار سابقه کیفری دارم و برای تامین هزینه اعتیادم از مردم ماشین سرقت می کنم. . “
وی که انواع و اقسام تصاویر را روی بدن خود خالکوبی می کرد، درباره ماجرای سرقت پراید از منطقه کاسم آباد گفت: حدود 20 روز پیش برای اینکه بتوانم راحت تر خودرو را سرقت کنم به کاسم آباد رفتم. منطقه و از کلید پراید با کلید اصلی استفاده کرد. دزدیدم. از آن روز با همان ماشین سرقتی و در نقاط مختلف شهر مانند ابوطالب، هدایت، هنرور، شفا، عبدالمطلب و. .. محتویات قطعات پارک شده ماشین را دزدیدم.
در حالی که باتری سرقتی نیز در داخل پراید کشف شد، سارق جوان به 40 فقره سرقت قطعاتی مانند باتری و ضبط و تکثیر اعتراف کرد و افزود: ندارم. بعد از آن وسایل دزدیده شده را به قاطرها فروختم تا هزینه اعتیادم را تامین کنم! همانطور که عنوان شده تحقیقات تکمیلی در خصوص سرقت های احتمالی از سارق حرفه ای ادامه دارد.

بیشتر بخوانید  توقیف محموله بزرگ 500 کیلوگرمی شیشه در گمرک ماهیرود + فیلم

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *