مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

ماجرای دستگیری شاخه زنده باند غیراخلاقی چه بود؟

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از مهرا، رئیس پلیس سایبری کشور از دستگیری شعبه های اصلی یک شبکه سازمان یافته که در استان های مختلف کشور برنامه های زنده غیراخلاقی و غیرمتعارف پخش می کرد، خبر داد.

سردار وحید مجید، رئیس پلیس فتا فرجا در تشریح این خبر گفت: بر اساس مشاهدات در فضای مجازی اعضا و سرشاخه های اصلی این باند که با مصادیق بی اعتدالی اقدام به برگزاری برنامه های زنده غیراخلاقی و غیرمتعارف در استان های مختلف کشور می کردند. تبلیغات و حمل و نقل و پولشویی با استفاده از کارت های اجاره ای در اینستاگرام و پیام رسان های واتس اپ و تلگرام شناسایی شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: اعضای این باند پس از انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و فنی با رعایت اصول مراقبتی و با تشکیل پرونده قضایی در استان های بوشهر، تهران بزرگ، آذربایجان غربی، زنجان و شیراز دستگیر شدند. سفارش.”

رئیس پلیس فتا فرجا با بیان اینکه متهم پس از دستگیری و ضبط تجهیزات الکترونیکی و مواجهه با ادله جرم به ارتکاب جرایم خود اعتراف کرد، از تشکیل پرونده برای ادامه سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی خبر داد. موردی از کرامت

سردار مجید ادامه داد: طرح های عملیاتی پلیس فتا علیه گردانندگان سایت ها و سایت های غیراخلاقی و غیرمتعارف کشور به صورت مستمر در کارگروه های ویژه در حال اجراست.

وی با اشاره به اینکه حذف و پاکسازی این گونه مطالب غیراخلاقی و برخورد با مجرمان در این حوزه مطالبه بسیاری از هموطنان است، تصریح کرد: رسیدگی به این گونه جرائم در اولویت ماموریت پلیس قرار دارد و تاکنون تعدادی از این سایت ها در این زمینه فعالیت می کنند. منطقه شناسایی و عاملان آن

بیشتر بخوانید  صمیمیت بیش از حد نعیمه نظام دوست با عمو پورنگ

این مقام مسئول گفت: تعدادی از کاربران و متخصصان فضای مجازی که بدون رعایت ضوابط و مقررات و بدون توجه به هنجارها اقدام به تولید و انتشار محتوای غیر اخلاقی کرده اند نیز دعوت، موجه و متعهد هستند.

رئیس پلیس سایبری کشور از کلیه کاربران فضای مجازی خواست با رعایت قوانین و مقررات و هنجارهای جاری کشور در صورت مشاهده موارد مشکوک و مجرمانه در حوزه مذکور مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www. .پلیس سایبر ir یا با شماره 096380 برای پیگیری سریع به پلیس گزارش دهید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *