ماجرای خونریزی شهرام عبدلی چه بود؟



آنچه دیگران می خوانند:

گزارش کردن تو خبر: حسن هایگزاق کارگردان سریال «رلک» شبکه خانگی که این روزها در مشهد در مرحله پیش تولید قرار دارد درباره وضعیت شهرام عبدلی بازیگر این سریال به خبرنگار مهر گفت: شهرام عبدلی برای قلبش قرص مصرف می کرد. جراحی که قبلاً باعث ترشحات مغزی شده بود.

وی درباره اینکه آیا این بازیگر در جریان تصویربرداری سریال دچار خونریزی مغزی شده است، گفت: در حال ساخت تیتراژ سریال هستیم و آقای ابدالی در این مرحله حضور ندارند. شهرام عبدولی و برخی دیگر از بازیگران این سریال در هتل مشغول استراحت بودند. او ناراحتی قلبی داشت و همانطور که گفته شد قرص هایی مصرف می کرد که باعث فرار مغزها می شد. او به سرعت به بیمارستان منتقل شد و اولین عمل بر روی او انجام شد.

این کارگردان همچنین درباره وضعیت هوشیاری این بازیگر که گفته می شود در کما به سر می برد، توضیح داد: دیشب سطح هوشیاری وی پایین بود اما امروز بهبود یافته است، با این حال پزشکان منتظر افزایش سطح هوشیاری وی هستند. و آنها می توانند بازی کنند. عملیات اصلی روی آن.دادن

وی افزود: خدا را شکر ساعتی پیش پزشکان ابراز امیدواری کردند که هر لحظه سطح هوشیاری افزایش یابد.

این زائر در پایان گفت: شهرام عبدلی در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان بستری است و امیدواریم شاهد خبرهای بهتری از بهبودی وی باشیم.

بیشتر بخوانید  بازی های المپیک 2020 توکیو حدادی: ناراحت نیستم ، من برای بازی های آسیایی تست زدم! / اگر آنها می دانستند که من مدال نمی گیرم ، به من پول نمی دادند - اخبار ورزشی - اخبار ورزشی تسنیم


دیدگاهتان را بنویسید