ماجرای خواستگاری بازیگر محجوب سریال پایتخت از شهره لرستانی |‌ شهره لرستانی جواب مثبت داد ؟



آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش شمانیوس: مهران احمدی بازیگر مشهوری است سریال پایتخت او در فیلم هزارپا همبازی شهره لرستانی بود و در این فیلم نقش خواستگار شهره لرستانی را بازی کرد. یک بازیگر سریال پایتخت این فیلم از خواستگاری این بازیگر در چند فیلم خنده دار نیز به نمایش درآمد سریال پایتخت به بهانه اخبار و ویروسی بودن لرستانی منتشر شد. در زیر یک کلیپ دیده نشده از این بازیگر را مشاهده می کنید سریال پایتخت و شهره لرستانی را ببینید.

بیوگرافی شهره لرستانی

شهره لرستانی متولد 10 خرداد 1345 در تهران است. وی در سال 1378 از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران در رشته کارگردانی تئاتر و در سال 1378 از مرکز اسلامی آموزش فیلم مجتمع سینمایی باغ فردوس در مقطع کارشناسی ارشد فیلمنامه نویسی فارغ التحصیل شد. .

شهر لرستانی

ازدواج و همسر و فرزندان شهر لرستانی

به گفته وی، وی ازدواج نکرده و همسر و فرزندی ندارد.

شهر لرستانی

خاندان معروف لرستانی

شهره لرستانی در خانواده ای پنج نفره به دنیا آمد و یک خواهر و یک برادر دارد. پدرش در سال 1400 درگذشت.

شهر لرستانی

فعالیت هنری شهره لرستانی

این بازیگر توانا فعالیت بازیگری خود را از سال 1364 با ایفای نقش در نمایش های دانشجویی مانند سفید برفی، زیبای بی تفاوت، من به باغ عرفان، آژاکس، پیشنهاد ازدواج و تبعیدیان آغاز کرد و تا سال 1369 به بازی در تئاتر ادامه داد. شهر لرستانی اولین تجربه بازیگری خود را در سینما در فیلم نیاز به کارگردانی علیرضا داوود نژاد در سال 1370 به دست آورد. او تاکنون تئاترهای زیادی را کارگردانی کرده است و سلطان مار بر اساس فیلمنامه بهرام باجزایی یکی از موفق ترین اجراهای تئاتر دهه هفتاد در میان آثار اوست. همچنین مجموعه تلویزیونی هتل به کارگردانی مرضیه برومند و فیلم معمریت آقا شادی و چند تله فیلم دیگر از جمله آثاری است که وی به عنوان نویسنده در آنها حضور داشته است.

بیشتر بخوانید  سلنا گومز پس از ۵ سال تنهایی با یک موزیسین مشهور نامزد کرد + تصاویر

شهر لرستانی

شهر لرستانی در خوشنام

سریال خوشنام به کارگردانی علیرضا نجف زاده و تهیه کنندگی احمد زالی یکی از سریال های طنز جدید تلویزیون است. شهره لرستانی در این سریال با بازیگرانی چون سحر ولدبیگی، فریده سپاه منصور، هومان حاجی عبداللهی، عباس جمشیدی فر، امیر کربلایی زاده، امیر غفارمنش، نیلوفر رجایی فر، رابعه مدنی، خسرو احمدی، دا مهرداد زیادجایی، دامهرداد زیادجایی، دامهرداد زیادجایی حضور دارد. همچنین کاهش وزن شهره لرستانی در این سریال مورد توجه بسیاری از بینندگان قرار گرفت.

فیلم های شهر لرستانی

نیاز به کارگردانی علیرضا داودنژاد

آذرخش به کارگردانی احمدرضا درویش

ماموریت آقای شادی به کارگردانی محمدرضا ذهتابی

پهننده به کارگردانی رسول ملاقلی پور

مروارید سیاه به کارگردانی حبیب الله بهمنی و شفیع آقا محمدیان

لیلی با من است به کارگردانی کمال تبریزی

زاورا به کارگردانی علی کاویتنا

محبوبه به کارگردانی احمد حسنی مقدم

زیر هلو به کارگردانی ایرج طهماسبا

گیسبوریده به کارگردانی جمشید حیدری

اخراجی ها به کارگردانی مسعود دی نمکی

نصف من نصف تو به کارگردانی وحید نیکخ آزاد

ناسلجه به کارگردانی تهمینا میلانی

اخراجی ها ۲ به کارگردانی مسعود دی نمکی

کیش و مات به کارگردانی جمشید حیدری

جیبی پر از پول به کارگردانی کدالله صلاحمیرزایی

حلقه های ازدواج به کارگردانی شاهین باباپور

ایران برگر به کارگردانی مسعود جعفری یوزانی

آشوب به کارگردانی کاظم راستگوتر

۳ شهریور به کارگردانی مریم ابراهیم وند

شکلات به کارگردانی سهیل موافک

دمسراخا به کارگردانی آرش معیریان

خجالت نکش به کارگردانی رضا مقصودی

در جریان خماری به کارگردانی محمدحسین لطیفی

هزارپا به کارگردانی ابوالحسن داودی

آپاچی به کارگردانی آرش مریان

بیشتر بخوانید  نامه "نمکی" به رییس جمهور درباره وضعیت کرونا و مراسم محرم

اژدر به کارگردانی رضا سبحانی

مهران احمدی: سینمای کلک تا دو سال آینده رشد خواهد کرد

مهران احمدی یکی از بازیگران فیلم «روز سهشم» گفت: این روزها وضعیت سینما به خوبی سایر بخش ها نیست و به نظر می رسد با این وضعیت در دو سال آینده سینما دچار مشکل شود و باید به سراغ چیز دیگری برویم.

به گزارش ایسنا، بر اساس گزارش دریافتی؛ اولین اکران مردمی فیلم «روز ششم» با حضور حجت قاسم زاده کارگردان و بازیگران اصلی فیلم جمعه ۱۲ تیرماه در پردیس سینمایی کورش در دو سانس برگزار شد.

حجت قاسم زاده کارگردان اصلی این فیلم در اولین اکران عمومی از حاضران تشکر کرد و گفت: از اینکه امروز مخاطبان این فیلم را از نزدیک دیدم و روز ششم را برای تماشای فیلم انتخاب کردند بسیار سپاسگزارم و خوشحالم. این شرایط سخت و با این ترافیک.» از شما متشکرم و امیدوارم با دیدن فیلم راضی از سینما خارج شوید.

مهران احمدی یکی از بازیگران این فیلم با تشکر از حضار گفت: این روزها وضعیت سینما به خوبی سایر بخش ها نیست و به نظر می رسد با این وضعیت تا دو سال آینده سینما دچار مشکل شود. و ما باید به سراغ چیز دیگری برویم.

وی ادامه داد: اتفاقا من آشپز خوبی هستم و شاید در آینده بتوانم به جای کار در سینما آشپزی کنم اما همچنان امیدوارم که وضعیت سینما بهتر شود و تماشاگران از دیدن فیلم لذت ببرند. ”

احمدی با اشاره به آشنایی و دوستی دیرینه خود با حجت قاسم زاده عسل گفت: در چند فیلم مختلف با ایشان کار کرده ام و فیلم «روز ششم» اولین فیلم بلند اوست اما سابقه خوبی در کارگردانی دارد.

وی ادامه داد: همه ما وقتی در اولین فیلم یک کارگردان ظاهر می شویم، سعی می کنیم یک اثر درجه یک بسازیم و سوالات زیادی را پشت سر می گذاریم تا یک اثر خوب بسازیم و این اتفاق در فیلم «روز ششم» افتاد. بابا و ما می توانیم فیلم خوبی باشیم.

بیشتر بخوانید  دلار توافقی در کانال 39 هزار تومان/‌ مشکل‌ متقاضیان در ثبت سفارش

بهاره افشاری همچنین با اشاره به اینکه بازی در فیلم «روز ششم» را بسیار دوست دارد، گفت: قطعا در شرایط اقتصادی فعلی و مشکلاتی که وجود دارد، سینما رفتن برای بسیاری از مردم اولویت ندارد و امروز مردم دوست دارند. شما برای دیدن فیلم به تئاتر بروید ورود به سینما بسیار ارزشمند است.

مصطفی زمانی یکی دیگر از بازیگران این فیلم نیز اظهار داشت: سال ها پیش که برای بازیگری تست بازیگری می دادم و به دفاتر مختلف می رفتم، یک روز به دفتری رفتم که قرار بود حجت قاسم زاده در آنجا تست بازیگری بدهد و بازیگری را برای فیلم انتخاب کند. من در آن ممیزی پذیرفته شدم و حتی قاسم زاده در واقع به من گفت که اگر اجازه انتخاب داشته باشم حتما تو را انتخاب می کنم اما باید از بازیگران معروف و حرفه ای استفاده کنم اما مطمئنم بازیگر خوبی می شوی. آن ماجرا گذشت و امروز بعد از 17 سال با هم یک فیلم کار کردیم.

در این مراسم محسن مصافیرچی گویندگان و مهدی حسینی نیا، بهرام ابراهیمی، نیلوفر کوکانی دیگر بازیگران حضور داشتند و در سخنانی کوتاه از حضور مردم در فیلم «روز ششم» تشکر کردند.


دیدگاهتان را بنویسید