مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

ماجرای جنجالی توهین به کره ای ها برای فوتبال ایران + فیلم

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


توهین کره ای ها به فوتبال ایران

دالگرم: اتحادیه فوتبال کره جنوبی در آستانه دیدار با تیم فوتبال ایران تیزر عجیبی منتشر کرد که حتی در خود کره نیز با انتقادات زیادی مواجه شد.

دو تیم فوتبال ایران و کره جنوبی فردا سه شنبه در دیداری دوستانه در سئول به مصاف هم خواهند رفت. فدراسیون فوتبال کره جنوبی پیش از این دیدار تیزری منتشر کرد که در آن بازیکنان ایرانی ایران را به بازی فوتبال کثیف و فریب داور متهم کردند.

فیلم توهین آمیز کره ای ها برای فوتبال ایران

فدراسیون کره در این فیلم تیم ملی کشورمان را به انجام بازی های کثیف و اتلاف وقت در جریان مسابقات متهم کرد و حتی قطری ها را پیرو این سبک بازی ایرانی دانست.

در این فیلم بازیکنان کره جنوبی در حال بازی خوب فوتبال و برتری نسبت به حریف نشان داده می شوند. این فیلم ادعا می کند که سون هیونگ مین می تواند کار حریف را خودش تمام کند.

نکته جالب در مورد این ویدیو این است که برخی از صحنه های مربوط به ایران بازیکنان قطری و خارجی هستند و مشخص نیست چگونه در این تیزر قرار گرفته اند.

گزارشگر سایت کره جنوبی گل نیز از این رفتار غیرحرفه ای کره ای ها انتقاد کرد و این کار فدراسیون فوتبال کره را کاملا غیرحرفه ای دانست.

استیو هان، نویسنده فوتبال کره ای گل، اقدام اتحادیه فوتبال کره جنوبی را “بی کلاس به روشی ناخوشایند” توصیف کرد. این روزنامه‌نگار کره‌ای نوشت: فدراسیون فوتبال کره جنوبی در این فیلم بازیکنان قطری را نشان می‌دهد که روی زمین غلت می‌زنند و می‌گویند «فوتبال ایران قانون می‌کند» و در قسمت دوم فیلم گفته می‌شود «هئونگمین سون آنها را به دنیا خواهد برد.» مرحله”. و عدالت را به ارمغان خواهد آورد».

بیشتر بخوانید  تصاویر جدید ترلان پروانه بازیگر / فروردین 93

عذرخواهی KBS از تیم ملی به دلیل توهین به فوتبال ایران

شبکه تلویزیونی منتشر کننده فیلم دیدار ایران و کره جنوبی از فدراسیون فوتبال، ملی پوشان و هواداران عذرخواهی کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت رسمی اف اس، پس از اعتراض مدیریت تیم فوتبال به ساخت کلیپ توسط شرکت KBS و اعتراضات مربوط به آن، این شرکت این ویدئو را از سایت خود حذف کرد. ، از FS، کادر فنی و عذرخواهی از بازیکنان این تیم و همچنین از هواداران تیم ملی کشورمان.

کره ای ها کلیپ توهین به تیم ملی ایران را حذف کردند

ویدیوی توهین‌آمیز کره‌ای‌ها به ایران از صفحه رسمی توئیتر فدراسیون فوتبال کره جنوبی حذف شد، کاربران ایرانی شبکه‌های اجتماعی معتقدند دلیلی برای انتشار چنین ویدیوی توهین آمیزی از سوی فدراسیون فوتبال کره جنوبی در آستانه این بازی دوستانه غیر حساس وجود نداشته است. پس از حمله کاربران ایرانی به صفحه رسمی فدراسیون فوتبال کره جنوبی، کره ای ها مجبور به حذف پست مربوط به این ویدئوی توهین آمیز شدند.

۸ سال از زمانی که تیم ملی فوتبال کره جنوبی نتوانست در مسابقات مختلف ایران را شکست دهد می گذرد.


جداکننده خط


با جزئیات بیشتر

توهین وقیحانه کاپیتان لهستان به ایران و واکنش و رای فدراسیون به…

درخواست مهاجم اسکاتلندی از ایرانی ها! درخواست یا توهین؟؟


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *