مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

ماجرای جنجالی انتصاب و استعفای کشیش در راس دانشکده پیراپزشکی

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، دانشگاه علوم پزشکی تبریز پس از انتشار خبری مبنی بر انتصاب حجت الاسلام دکتر جلایی نوبری به عنوان رئیس دانشکده پیراپزشکی با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: ایشان دارای علم در دانشکده هستند، انجام شده و موضوعی غیرعادی نیست.

دانشگاه علوم پزشکی تبریز پس از انتشار خبری مبنی بر انتصاب دکتر جلایی نوبری به عنوان رئیس دانشکده پیراپزشکی با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: و این امر غیرعادی نیست.

در بیانیه‌ای که روز جمعه در صفحه اینستاگرام این دانشگاه منتشر شد، آمده است: دانشکده پیراپزشکی برخلاف نامش، ترکیبی از گروه‌های مختلف است و علاوه بر گروه‌های فناوری تصویربرداری، علوم آزمایشگاهی و بیهوشی، گروه‌های معارف اسلامی، ادبیات و تربیت بدنی نیز گنجانده شده است.

در این بیانیه آمده است: گروه معارف اسلامی به تنهایی بیش از یک سوم اعضای هیات علمی دانشکده پیراپزشکی و با احتساب گروه های ادبیات و تربیت بدنی نیمی از اعضای هیات علمی را تشکیل می دهند. لذا با توجه به عنوان علمی دانشیاری و سوابق مدیریتی متعدد و موفق دکتر نوبری، انتصاب ایشان به این سمت، اقدامی خارج از ضوابط و مقررات نبوده است.

در این بیانیه آمده است: با وجود این موارد و در راستای احترام به نظرات بزرگان و خواست مردم شریف، منتقدان دلسوز و رعایت مصالح عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خنثی کردن دشمنان خبیث نظام، دکتر جلایی نوبری از دانشکده پیراپزشکی استعفا دادند.درایت و تقوا و دلسوزی برای انقلاب و کشور عزیزمان.

حسین نوبری همچنین در نامه استعفای خود که به این پست در اینستاگرام پیوست اضافه کرد: استعفای خود را در راستای مصالح عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و بستن راه برای حمله مغرضانه بدخواهان حکومت مردمی اعلام می کنم.

بیشتر بخوانید  بازداشت فرد مهاجم به فدراسیون ووشو

جنجال بر سر انتصاب یک روحانی به ریاست دانشکده پیراپزشکی  رئیس جدید استعفا داد.  دانشگاه بیانیه ای صادر کرد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی نیز استعفای آقای نوبری را اقدامی فداکارانه و بزرگوار برشمرد و با آن موافقت کرد.

جنجال بر سر انتصاب یک روحانی به ریاست دانشکده پیراپزشکی  رئیس جدید استعفا داد.  دانشگاه بیانیه ای صادر کرد

این انتصاب روز گذشته در فضای مجازی طنین انداز شد و برخی از آموزش های غیرپزشکی دانشکده پیراپزشکی انتقاد کردند.

بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از مدیران و مدیران دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی در سراسر جهان خواست تا فارغ‌التحصیلان پزشکی را در مشاغل مدیریتی مرتبط استخدام کرده و احکام متناقض را لغو کنند.

وی در این نامه نوشت: با توجه به وظایف تخصصی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، لازم است از فارغ التحصیلان گروه علوم پزشکی در پست های مدیریتی مرتبط در آن دانشگاه، دانشکده استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: دستور فوق باید رعایت شود و در صورت اتخاذ تصمیمات مغایر با آن، ابلاغیه مذکور باطل و به دفتر وزیر بهداشت گزارش شود.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *