مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

ماجرای تیراندازی‌های اخیر در شهرستان حمیدیه چه بود؟ –

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزاشر سلام نو به نقل از فارس، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان حمیدیه از دستگیری عاملان تیراندازی‌های اخیر در این شهرستان خبر داد.

مهدی امیری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای پیشگیری از تیراندازی و برخورد با اخلال گران نظم و امنیت، با دستور دادستانی، عوامل تیراندازی‌های اخیر شناسایی و دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه شهرستان حمیدیه محلی برای جولان افراد هنجارشکن و قانون گریز نیست، افزود: دادستانی و سایر نهادهای انتظامی و امنیتی، به صورت شبانه روزی هرگونه تحرک افراد قانون گریز، هنجارشکن، اراذل و اوباش و کسانی که سعی در آشفته کردن بار روانی جامعه دارند را رصد و با جدیت و قاطعیت با آنان برخورد می‌کنند.

دادستان حمیدیه تصریح کرد: ضابطان دادگستری این شهرستان توانستند با انجام کار اطلاعاتی، مخفیگاه افراد مرتبط با تیراندازی‌های اخیر اعم از تیراندازان در درگیری و نیز مراسم در نقاط مختلف این شهرستان را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی و در عملیاتی ضربتی، آنها را دستگیر کنند.

امیری عنوان کرد: پرونده قضایی علیه متهمان تشکیل و از طریق دادسرا راهی زندان شدند.

وی تاکید کرد: دستگاه قضایی قاطعانه با عاملان تیراندازی و ناامنی برخورد می‌کند و اجازه جولان به این گونه اشخاص را نمی‌دهد.

بیشتر بخوانید  پشت پخش ویدیوهای رقص در مترو چیست؟
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *