مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

ماجرای توهین هندی ها به پیامبر اسلام!

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


دلگرم به نقل از فارس:

به گزارش خبرگزاری فارس، وزارت امور خارجه قطر امروز (یکشنبه) به عنوان اولین کشور اسلامی به اهانت سخنگوی حزب حاکم هند به حضرت محمد (ص) واکنش نشان داد و هندی را احضار کرد. سفیر

به گزارش الجزیره، وزارت امور خارجه هند اعلام کرد که یادداشت اعتراضی رسمی به سفیر هند داده است و از دولت هند انتظار دارد بلافاصله با عذرخواهی عمومی این اقدام را محکوم کند. وزارت امور خارجه قطر نیز از چنین سخنان و برخوردهای مقامات هندی ابراز ناامیدی کرد و حذف فرد خطاک را ناکافی دانست.

این بیانیه اشاره می کند که اگر اجازه دهیم سخنان ضد اسلامی بدون مجازات بماند، خطر بزرگی متوجه حقوق بشر و موجی از خشونت و نفرت خواهد شد.

پس از توهین نوین کومار جیندال، سخنگوی حزب افراطی بهاراتیا جاناتا به عنوان حزب حاکم هند و توهین به پیامبر گرامی اسلام (ص) و افزایش اعتراضات، این حزب با صدور بیانیه ای برکناری وی را اعلام کرد.

پس از توئیت های نوین کومار جیندال و عیسی ادبا علیه پیامبر اکرم (ص)، بسیاری از کاربران واکنش نشان دادند و خواستار تحریم و رویارویی با دولت هند شدند. آنها با درج هشتگ « #آلا_رسول الله_یا_مودی» این اقدام سخنگوی حزب حاکم هند را ادامه سیاست های افراطی و ضد اسلامی دولت نخست وزیر ناریندا مودی دانستند.

برخی از جمله شیخ محمد الصغیر، عضو اتحادیه جهانی علمای مسلمان، نوشتند که اگر کشورهای اسلامی در ماجرای توهین نشریه فرانسوی به پیامبر اسلام (ص) اقدامات جدی انجام می دادند، شاهد تکرار آن نبودیم. این توهین توسط مقامات هندی

بیشتر بخوانید  سری دوم کدوم دخترا پسرا دوست دارن؟

احمد الخلیلی مفتی عمان نیز با صدور بیانیه ای جسارت این مقام هندی را برای اعلان جنگ علیه همه مسلمانان خواند و خواستار اتحاد امت اسلامی برای مقابله با این گونه موارد شد.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *