ماجرای تغییر جنسیت شهر لرستانی (مازیار لرستانی) چیست؟



به گزارش سلام نو به نقل از فرارو، شهره لرستانی شب گذشته با انتشار یادداشتی در صفحه اینستاگرام خود از تغییر نام خود به مازیار لرستانی خبر داد. وی صبح امروز با انتشار فایل صوتی در فضای مجازی خبر تغییر جنسیت خود را رسما تایید کرد.

شهره لرستانی (مازیار لرستانی) در این فایل صوتی می گوید 56 سال است که با این نام زندگی می کند اما در حال حاضر از نظر شرعی و عرفا زن نیست و به همین دلیل نسبت به تغییر نام خود اقدام خواهد کرد. چند ماه آینده بر اساس شریعت اسلامی حاکم بر جامعه

سپس بیان می کند که می تواند شادی را به شکل دیگری به مردم منتقل کند.

البته شهر لرستانی (مازیار لرستانی) نگفت چه زمانی تغییر جنسیت داده است. اما به نظر می رسد که او قبلاً عمل جراحی تغییر جنسیت انجام داده است و فقط به تأخیر افتاده است.

در واقع او حدود سه سال پیش نام خود را از شهر لرستانی به ودود تغییر داد، اما در آن زمان این موضوع علنی نشد و شهر لرستانی به موضوع تغییر جنسیت خود اشاره ای نکرد.

شهره لرستانی (مازیار لرستانی) در این باره نوشت: می خواهم خودم باشم… با همه تفاوت هایم… و… خودم را دوست خواهم داشت، چون هر چه دارم و هر چه ندارم… شده اند و من نشده ام… هر چه هستم و نیستم… از خداست و از رضای او خشنودم… و وجود جاودانی او را می ستایم و نام مبارکش (ودود) را برای خود انتخاب می کنم. که به معنی (بسیار مهربان) است و این نام از عشقی است که نزد خداوند آمدم. سلام، من ودوم هستم. ودود لرستانی.

بیشتر بخوانید  واکنش‌ وزارت بهداشت به آمار افسردگی ایرانی‌ها در فضای مجازی

آیا شهره لرستانی (مازیار لرستانی) زن و فرزند دارد؟

برخی رسانه های داخلی مدعی شده اند که شهره لرستانی (مازیار لرستانی) سال ها پیش با حسین زوانات کارگردان سینما و تلویزیون ازدواج کرده و حاصل آن سه فرزند است. اما بررسی های ما نشان می دهد که طی سال های گذشته این دو چنین سوالی را تایید نکرده اند و بعید به نظر می رسد که این ادعا صحت داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید