مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

ماجرای تبلیغات پرحاشیه نوید محمدزاده

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

نوید محمدزاده بازیگر حرفه ای و محبوب سینما که با ازدواج با فرشتا حسینی بازیگر افغانستانی جنجال زیادی در فضای مجازی به پا کرد. نوید محمدزاده او اخیرا به دلیل ست شدن لباس های عجیبش با فرشته حسینی بسیار جنجالی شده است. مهمترین شایعه در فضای مجازی برای نوید محمدزاده عشایعاتی مبنی بر طلاق وجود داشت نوید محمدزاده و آن هم فرشته حسینی در ادامه اشارات اخیر نوید محمدزاده برای اطلاع از تبلیغات رامی ببینید.

نوید محمدزاده

نوید محمدزاده برنده سیمرغ بلورین جشنواره فجر یکی از چهره های جوان این روزهای سینماست که نقش های ماندگار و درخشانی در کارنامه هنری خود دارد.

این بازیگر جوان کشورمان مانند بسیاری از سلبریتی ها به تازگی وارد دنیای تبلیغات شده و حضوری پرحاشیه و جنجالی را در این عرصه تجربه می کند.

از سیر تا پیاز حضور نوید محمدزاده در عرصه تبلیغات

مدت هاست که حضور هنرمندان و شخصیت ها در دنیای تبلیغات در حال گسترش است و اگر چند ساعتی را صرف تماشای آگهی های تلویزیونی کنید یا در اینستاگرام سلبریتی ها ورق بزنید، به راحتی متوجه این موضوع می شوید.

نوید محمدزاده یکی از شخصیت هایی است که به تازگی وارد عرصه تبلیغات شده و برندی از آب میوه و عطر را به نام خودش تبلیغ می کند و این اقدام این بازیگر با واکنش های بسیاری مواجه شد.

بیشتر بخوانید  کوه عقاب یکی از شگفتی های سوارکاری است

نوید محمدزاده

نوید محمدزاده و تبلیغ برند معروف آب میوه

آخرین روزهای اردیبهشت ماه سال 1378 بود که مخاطبان تلویزیون شاهد تبلیغ جدیدی از یک برند معروف آب میوه با حضور نوید محمدزاده بازیگر سرشناس بودند.

نوید محمدزاده که در بین دوستداران سینما بسیار محبوب و شناخته شده است، در تلویزیون برای تبلیغ یک برند آب میوه ظاهر شد و این اتفاق با واکنش های متعددی همراه بود و البته از چشم منتقدان دور نماند.

نوید محمدزاده

آگهی تبلیغاتی عطر نوید محمدزاده

نوید محمدزاده بعد از آب میوه به سراغ تبلیغات عطری با برند خودش رفت و این بار بیشتر به فعالیت تبلیغاتی خود توجه کرد.

نوید محمدزاده

نوید محمدزاده در تبلیغاتی برای عطر نوید نوشت:

یادت از من باشد…

دو عطر ناب از برند ایرانی نوید محمدزاده که در سال 2020 در قالب یک جفت عطر بی نظیر چشمان خود را به دنیای عطرها باز کردند. عطرهای زنانه و مردانه با رایحه ای مدرن و قوی مانند ببر قوی اما در عین حال سرشار از لطافت و ظرافت روح لطیف یک هنرمند، عطرهای احساسی و پرانرژی که آرامشی وصف ناپذیر را با تأثیری عمیق بر روح و روان به ارمغان می آورد. همه را می آورند و مجذوب خود می کنند.

واکنش فراستی به تبلیغات نوید محمدزاده

مسعود فراستی منتقد سینما و تلویزیون در برنامه هفت به طور غیرمستقیم به فعالیت های تبلیغاتی نوید محمدزاده اشاره کرد و از این موضوع انتقاد کرد.

مسعود فراستی در این برنامه بدون اشاره به نوید محمدزاده درباره فعالیت تبلیغاتی خود گفت:

بیلبوردهای تبلیغاتی این بازیگر در سطح شهر بسیار بد است و وی با انتقاد از موقعیت دوربین و قرارگیری این بازیگر و پوستر تبلیغاتی اش اشاره کرد که از این بازیگر تمجید کردم و آینده درخشانی در پیش دارد. برای او، اما ممکن است. بدینوسیله تعریف خود را برمی گردم.

بیشتر بخوانید  لحظه وحشتناک فروریختن یک ساختمان در زلزله دیروز ترکیه + ویدیو

واکنش نوید محمدزاده به انتقاد از حضورش در تبلیغات

نوید محمدزاده که عادت به واکنش به سوالات مختلف ندارد، این بار به این سوالات واکنش نشان داد و در یک برنامه اینترنتی درباره این موضوع صحبت کرد.

این بازیگر کشورمان در خصوص حضورش در دنیای تبلیغات به فعالیت های تبلیغاتی چهره های مشهوری چون روبرت دنیرو، مسی و رونالدو و اینکه چرا تبلیغات شخصیت های خارجی مورد استقبال ایرانی ها قرار می گیرد، اما حضور هنرمندان ایرانی در این عرصه است. مورد انتقاد قرار می گیرد.

نوید محمدزاده در بخشی دیگر از سخنان خود به این موضوع اشاره کرد که مردم مرا با فیلم هایی که بازی می کنم می شناسند نه با کارهای تبلیغاتی ام و فکر می کنم اگر شخصی از بازیگری من دفاع کرد نباید از تبلیغ آن پشیمان شود.

واکنش عابد کارگردان و یک رز به حواشی نوید محمدزاده

ساعد راستی کارگردان عابد و یک روز و متری شیش و نیم با انتشار پستی از نوید محمدزاده دفاع کرد.

در پست منتشر شده توسط سعید راوشی آمده است:

من می خواهم منصف باشم و تصور کنم که ممکن است در پس این پیام تلخ و سوزان، نقطه ای پنهان باشد. بگذریم با خودم می گویم خیلی روزها که بازیگری با مرگ بازی می کند، خوردن و آشامیدن خود را حرام می کند و گوشتش را از سنگینی تنش آب می کند، هیچکس آن را نمی بیند.

این همه انتظار، خویشتن داری، چشم بستن در مقابل پیشنهادهای سودآور و بی فکر به گوش هیچکس نمی رسد، آن همه دویدن در ماراتن کشوری که آرزوی نیمی از جوانان آن بازیگر شدن است، باعث نمی شود ذهن منعکس می کند

بیشتر بخوانید  (تصاویر) خانواده فیل ها در گل و لای گیر کرده اند!

شاید به خاطر همین کمبود اطلاعات است که مردم به سادگی زندگی دیگران را قضاوت می کنند، شاید به خاطر تلخی روزگاری که زبان ها اینقدر تلخ است، شاید دردسرهای ما از دل های خاک آلود و «حسادت» است که هیولایی در وجود ماست. کشور…


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *