ماجرای انتشار خبر بازداشت “میترا حجار” چه بود؟



آنچه دیگران می خوانند:

ظهر امروز خبر دستگیری «میترا حجار» در فضای مجازی دست به دست شد و پس از مدت کوتاهی به یکی از پربازدیدترین خبرهای خبرگزاری ها تبدیل شد.

انتشار این خبر عاملی برای افزایش گمانه زنی های مختلف مردم و البته برخی از فعالان رسانه ای برای اطلاع از علت دستگیری وی شد اما در این بین گمانه زنی ها به شایعات مختلفی در مورد علت دستگیری این هنرمند رسید.

سپس خبرنگار تسنیم در ادامه پاسخ به سوالات کاربران درباره دلایل بازداشت و بازداشت این هنرمند را دریافت کرد و به این نتیجه رسید که اصلا بحثی درباره دستگیری یا بازداشت وی مطرح نشده است.

یک منبع آگاه که نخواست نامش در این خبر ذکر شود به خبرنگار تسنیم گفت: موضوع دستگیری خانم هاجر اصلا صحت ندارد و تکذیب می شود و عجله برخی کانال های تلگرامی برای انتشار این خبر باعث شد خبر دستگیری او به اشتباه منتشر شود.

به گفته وی، خانم هاجر تنها 2 ساعت برای پاسخ به چند سوال دعوت شده بود و اکنون پس از پاسخ به سوالات مورد نظر به خانه بازگشته است.

وی با اشاره به اینکه استفاده از کلمه بازداشت توسط یکی از اعضای کمیسیون نظارت بر دستگیری این هنرمند به اشتباه بیان شده است، تاکید کرد: اصلا بحث دستگیری مطرح نشد که بگوییم الان آزاد شده است. .

بیشتر بخوانید  فراخوان یازدهمین جشنواره کتاب رضوی در آذربایجان غربی منتشر شده است

به گفته این منبع آگاه، البته عدم واکنش به موقع وکلای خانه سینما به انتشار خبر بازداشت این هنرمند، گمانه زنی ها را در این زمینه افزایش داده است.


دیدگاهتان را بنویسید