ماجرای افزایش حقوق مستمری بگیران بعد از محرم چیست؟ + جزئیات



به گزارش سلام نو؛ افزایش حقوق مستمری بگیران بعد از محرم! رئیس کانون بازنشستگی استان تهران درباره افزایش حقوق بازنشستگان گفت: نمی دانیم چه اتفاقی می افتد اما انتظار ما از هیات امنا مصوبه ای است که قبلا تصویب کرده و به دولت ارسال کرده اند. دیر یا زود است، اما نمی سوزد. جزئیات بیشتر در مورد افزایش مستمری را در ادامه این مقاله بخوانید.

رئیس کانون بازنشستگی استان تهران گفت: هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی بر مصوبه قبلی خود پافشاری کند. در غیر این صورت، جامعه متوجه می شود که هر تصمیمی که توسط مردان گرفته شود می تواند اشتباه باشد.

علی دهگانکیا بیان کرد: با توجه به اینکه پشت ماجرای حقوق بازنشستگان دستور سه گانه رئیس جمهور نهفته است، در نهایت مقرر شد موضوع به وزرای هیات امنای سازمان تامین سپرده شود.

وی گفت: هیئت مدیره زودتر پیشنهادی داشت و انتظار داریم با توجه به منابع و هزینه ها، هیئت طلبکاران نیز آنچه را که زودتر مطرح کردند، تصویب کنند.

وی تاکید کرد: اگر غیر از این اتفاق بیفتد یعنی اشتباه کرده اند. حالا این که تصمیم اول اشتباه بوده یا تصمیم امروز آنها، بحث خودش است. بر این اساس انتظار داریم همان مصوبه قبلی یعنی 38 درصد افزایش حقوق به اضافه 515 هزار تومان تصویب شود.

رئیس کانون بازنشستگی استان تهران تصریح کرد: نمی دانیم چه اتفاقی می افتد اما آنچه از هیئت امنا انتظار داریم مصوبه ای است که قبلا تصویب کرده و به دولت ارسال کرده اند. دیر یا زود است، اما نمی سوزد.

دهقانکیا در خصوص اظهارات دولت مبنی بر اینکه نظر کارشناسی در مورد حقوق بازنشستگان است، گفت: سایر بحث های کارشناسی از دست دولت خارج شد و دولت دیگر مسئولیت را به وزرای هیات رئیسه سازمان تامین اجتماعی سپرد. به ویژه وزیر اقتصاد و سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی. اگر تصمیم نهایی از سوی آنها گرفته شود قطعا دولت مخالفتی نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید  پایتخت در حالت آماده باش

دهقانکیا افزود: هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی بر مصوبه قبلی خود پافشاری کند. در غیر این صورت، جامعه متوجه می شود که هر تصمیمی که توسط مردان گرفته شود می تواند اشتباه باشد.

دیدگاهتان را بنویسید