ماجرای اصلاح یارانه بنزین چیست؟ آیا بنزین گران می شود؟ + جزئیات


به گزارش سلام نو، سخنگوی کمیسیون انرژی شورای اسلامی گفت: سیاست اصلاح الگوی مصرف و اصلاح نظام بازتوزیع منابع یارانه ای انرژی باید به گونه ای دنبال شود که در کوتاه مدت و میان مدت، منابع موجود مطابق با نیازهای داخلی است.”

ملک شریعتی نیاسر درباره وضعیت عرضه بنزین در کشور گفت: بر اساس گزارشی که مسئولان اجرایی کشور از شرایط موجود عرضه بنزین در کشور ارائه کردند، در کوتاه مدت مشکلی در عرضه نداریم. . سوخت به خصوص از نظر بنزین اما در صورت ادامه روند صعودی با مشکل مواجه خواهیم شد.

سخنگوی کمیسیون انرژی در ادامه با بیان اینکه در 8 سال گذشته در ساخت پالایشگاه ها و ایجاد زیرساخت های جدید برای تولید محصولات با تاخیر مواجه بوده ایم، تصریح کرد: این روند می تواند در میان مدت کشور را با مشکل مواجه کند. . در تامین سوخت نیز امیدواریم با مدیریت صحیح مصرف بتوانیم 4 سال آینده را پشت سر بگذاریم تا پالایشگاه های در حال ساخت به موقع تکمیل شوند و مجبور به واردات بنزین نباشیم.

شریعتی تصریح کرد: قطعا سیاست های اصلاح الگوی مصرف، مدیریت مصرف و اصلاح نظام بازتوزیع یارانه انرژی باید به گونه ای اجرا شود که فارغ از اینکه نیازهای جدیدی به کشور اضافه شود یا خیر بتوانیم بر آن فائق آییم. ” شرایط کمبود در کوتاه مدت و میان مدت تا تکمیل پالایشگاه های در حال ساخت باقی می ماند.

<п>اعلامیه ماجرای اصلاح یارانه بنزین چیست؟ آیا بنزین گران می شود؟ + جزئیات اولین بار در ظاهر شد خبر سریع.

بیشتر بخوانید  اگر این علائم را دارید یعنی به کارتان معتاد شده اید! + عکس

دیدگاهتان را بنویسید