ماجرای آشنایی و ازدواج سپهر حیدری l همسر سپهر حیدری قهرمان تکواندو



آنچه دیگران می خوانند:

سپهر حیدری این فوتبالیست ایرانی متولد 30 خرداد 1359 در اصفهان و دارای مدرک مکانیک و فوق لیسانس تربیت بدنی است. سپهر حیدری به خصوص به خاطر بازی درخشانش و همچنین گل قهرمانی در بازی پایانی لیگ برتر هفتم مقابل سپاهان باعث محبوبیت او در بین هوادارانش شد. سپهر حیدری او در سال 1365 راهی پرسپولیس شد و با این تیم بزرگ قراردادی دو ساله بست.

خانم سپهر حیدری

او در خانواده ای فوتبالی بزرگ شد و پدرش از بازیکنان قدیمی فوتبال ایران بود. پدرش سیاوش حیدری فوتبالیست سابق ذوب آهن و مادرش از اعضای تیم والیبال بانوان ایران قبل از انقلاب بودند. او یک برادر بزرگتر به نام ساشا دارد که در اصفهان مربی فوتبال است، سه خواهر دارد، یکی دکتر، یکی پرستار و دیگری فارغ التحصیل مهندسی صنایع.

پدرش سیاوش حیدری فوتبالیست سابق ذوب آهن و مادرش از اعضای تیم والیبال بانوان ایران قبل از انقلاب بودند. او یک برادر بزرگتر به نام ساشا دارد که در اصفهان مربی فوتبال است، سه خواهر دارد، یکی دکتر، یکی پرستار و دیگری فارغ التحصیل مهندسی صنایع.

برادری به نام ساشا که فوتبالیست و مربی است، سه خواهر دارد که خانواده هایشان در حال حاضر کارهای خوب و موفقی انجام می دهند.

حیدری در کودکی به خاطر خانواده ورزشی اش فوتبال را از پدرش آموخت.

بیشتر بخوانید  فقیهه سلطانی از خطرناک ترین اختراع بشر رونمایی کرد

ازدواج سپهر حیدری

سپهر حیدری در سال 1372 ازدواج کرد و در سال 1375 صاحب یک پسر به نام دیاکو شد و در اسفند 1396 صاحب یک پسر به نام آروکو شد.

همسرش ورزشکار است و به صورت فعال در رشته تکواندو فعالیت می کند و اکنون مربی تکواندو است.

آرام جستجوگر همسر سپهر حیدری است که با استفاده از شهرت همسرش و عکس ها و فیلم های جنجالی همسرش توانسته است صفحه خود را بالا ببرد و درآمد خوبی به دست آورد.

همسر سپهرا حیدری قهرمان ملی تکواندو و دارای مدرک مربیگری است. به تازگی عکسی از تولد همسر سپهر حیدری با لباسی فوق العاده فاخر منتشر شده است. همسر سپهرا حیدری نیز به افرادی که به وی توهین می کردند واکنش نشان داد. همسر سپهرا حیدری در فیلمی که اخیراً منتشر کرده است، در مقابل دوربین به زنان آموزش می دهد که چگونه آرایش کنند.

آرام جوینده همسر سپهرا حیدری بازیکن اسبق پرسپولیس است که تیپ و پوشش او همیشه باعث کامنت های توهین آمیز کاربران می شود.

این زوج جوان چند سالی است که ازدواج کرده اند و دو فرزند به نام های دیاکو و آروکو دارند. سالک آرام چهره ای کاملا کاربردی و غیر طبیعی دارد. او یک تکواندوکار است و این را می توان به راحتی از فرم بدن و استایل او فهمید.

سالک مدیر و صاحب یک سالن زیبایی در منطقه الهیه تهران است. او یکی از فعالان اینستاگرام است و تصاویر زیبایی از خود به اشتراک می گذارد. همسر این فوتبالیست ویدئویی را منتشر کرد که به آموزش آرایش و تبلیغ برندهای آرایشی می پردازد.

بیشتر بخوانید  استقلال در هفته سوم لیگ برتر با نتیجه یک بر صفر مسا کرمان را شکست داد

آرام جوینده به تازگی در شبکه های اجتماعی و وبلاگ ها فعال شده است. البته برخی از تصاویر و ویدئوهایی که از زندگی لاکچری خود در دبی منتشر می کند حاشیه هایی دارد.

آرام جویای زنی زیبا و شیک پوش و البته سپهر حیدری بازیکن دهه هفتادی سابق پرسپولیس است که تیپ و پوشش او همیشه باعث کامنت های توهین آمیز کاربران می شود.

نحوه آشنایی سپهر حیدری و همسرش

این بازیکن فوتبال از نحوه آشنایی خود با همسرش گفت در عید روز دوم فروردین همسرم ایرانی را دیدم که به همراه خانواده به مرکز بولینگ اریکا آمده بود و عاشق آنی شدم.

در واقع ازدواج من با عشق در نگاه اول شروع شد و بعد از آن سعی کردم به او و خانواده اش نزدیکتر شوم و بعد از آشنایی و رفتن و ازدواج با پدرش قبول کردند و در نهایت به هم رسیدیم پیدا شد در سال 93. ما ازدواج کردیم.


دیدگاهتان را بنویسید