لیگ دسته اول فوتبال پایان طلایی فرج سپاسی سپاسی از لیگ برتر با طعم قهرمانی / هوادار صعود کرده ، بادران هنوز متاسف است – اخبار فوتبال ایران – اخبار ورزشی تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیمپس از قطع برق در ورزشگاه غدیر تهران و تأخیر در ازسرگیری مسابقه بین تیم های حاضر در دوره صعود در لیگ برتر ، پرونده فصل 1400-1399 لیگ دسته اول فوتبال نتایج زیر بسته شد:

ملوان بندر انزلی سفر – بادران ادین
گلها: حمید کاظمی (90)
بدران در دقیقه 24 پنالتی را از سید محسن حسینی از دست داد

فن یک – شهرداری صفر آستارا
گلها: حسین صادقی (59)
امین هاگد در دقیقه 14 یک پنالتی از شهرداری آستارا را از دست داد

گل ریحان از ابتدا البرز – فجر سپاسی شیراز 3
گل ها: دانیل کاردستانی (9) ، حمید نعمتی (59 – پنالتی) و رضا آگابابایی (90 + 4)

با این نتایج ، فجر سپاشی شیراز با 60 امتیاز و تفاضل گل 19+ در بالای جدول لیگ دسته اول لیگ فوتبال قرار گرفت و علاوه بر کسب عنوان قهرمانی ، به بیستمین دوره لیگ برتر صعود کرد. شیراز طلایی پوشان در فصل 2013-2014 به لیگ یک سقوط کرد که هفت سال بعد به پایان رسید.

شاگردان رضا عنایتی در تیم هواداران نیز با 60 امتیاز و تفاضل گل 16+ در مکان دوم جدول قرار گرفتند و به عنوان فجر فصل آینده را در لیگ برتر سپری می کنند. بادران با 60 امتیاز ، تفاضل گل 13+ و فقط به دلیل تفاضل گل کمتر از فجر و هواداران ، برای پنجمین سال متوالی در لیگ برتر صعود نکرد.

در پایان این فصل تیم های گل ریحان البرز ، نود ارومیه و چوکای تالش به لیگ دسته دوم سقوط کردند. تاکنون صعود از شهرداری همدان و مس شهربابک در لیگ یک نهایی شده است و وضعیت بازی پلی آف برای صعود در این رقابت ها مشخص نیست.

بیشتر بخوانید  زمان پخش فصل سوم عصر جدید اعلام شد

نتایج سایر دیدارهای هفته آخر لیگ دسته اول فوتبال به شرح زیر است (مسابقات خیبر خرم آباد – نود و آرمان گوهر سیرجان – چوکا برگزار نشده است):

سفر قشقایی شیراز – سفر در پارس جنوبی جم
Raika of Babylon 2 – خوشه طلایی ساوه صفر
استقلال خوزستان صفر – مس کرمان یک
شاهین شهرداری بوشر صفر – استقلال ملاثانی 2

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید