لیگ جهانی والیبال کم تحرک در ایران برگزار می شود – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها گزارشگر بیشترلیگ جهانی والیبال نشسته یکی از موارد برجسته ایران بود ، بنابراین در ادامه ، اولین دوره این مسابقات سه سال پیش (مه 1997) به میزبانی کشورمان برگزار شد.

به دنبال این مسابقات که با قهرمانی تیم ملی والیبال کم تحرک ایران همراه بود ، با توجه به پیشنهادات ارائه شده از سوی کارکنان والیبال کم تحرک کشورمان ، امتیاز برگزاری دومین دوره مسابقات به ایران اعطا شد.

بر این اساس ، برگزاری لیگ جهانی والیبال در سال 2020 و میزبان ایران تصویب شد ، اما گسترش و گسترش ویروس کرونا این منجر به لغو مسابقات و به تعویق افتادن آن برای سال 2021 شد ، اما بیماری همه گیر همچنان ادامه داشت ویروس کرونا و امسال او از برگزاری مسابقات و به تعویق انداختن بازی ها دوباره تا سال 2022 جلوگیری کرد.

بر این اساس ، این دوره از مسابقات در ماه مه 1401 برگزار می شود.

به گفته هادی رضایی ، رئیس انجمن والیبال نشسته کشورمان ، ایران به میزبانی این مسابقات ادامه خواهد داد.

او با گزارشگر بیشتر وی گفت: از آنجا که ایران قبلاً برای میزبانی دور دوم لیگ جهانی والیبال درخواست داده بود ، برگزاری این دور از مسابقات با ایران همچنان در اولویت است و تا زمانی که تسلیم نشویم تغییری در مکان ایجاد نخواهد شد.

رضایی تأکید کرد که طی دو هفته آینده ، در جریان مجمع جهانی انجمن والیبال ، که به صورت وبینار برگزار می شود ، در مورد دور دوم لیگ جهانی و نحوه تصمیم گیری تصمیم گیری می شود ، به ویژه که سه مسابقه وجود دارد برنامه های بیشتری قبل از این دور برنامه ریزی شده است. اتفاق خواهد افتاد.

بیشتر بخوانید  یک کودک 3 ساله در اثر برخورد قطار جان خود را از دست داد

به گفته هادی رضایی ، مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا (نوامبر 1400 – کره جنوبی) ، مسابقات قهرمانی باشگاه های جهان (دسامبر 1400 – مصر) و جام جهانی (مارس 1400 – چین) از مسابقات قبل از مرحله دوم لیگ جهانی والیبال است. اتفاق خواهد افتاد.

دیدگاهتان را بنویسید