لیگ برتر 2 پرسپولیس 2 در نیمه اول برابر آلومینیوم پیروز شد – اخبار فوتبال ایران – اخبار ورزشی تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیمپس از مسابقات هفته بیست و هفتم لیگ برتر ، تیم های فوتبال آلومینیوم پرسپولیس اراک از ساعت 20:55 امشب (شنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند و نیمه اول این دیدار با برتری 2-0 به پایان رسید تیم پرسپولیس.

شهریار مغانلو در دقیقه 23 و مهدی ترابی در دقیقه 34 گل های پرسپولیس را در نیمه اول به ثمر رساندند.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک ، محمد حسین کنعانی زادگان ، میلاد سرلک ، مهدی شیری ، فرشاد فرجی ، احمد نورالهی ، مهدی ترابی ، امید عالیشاه ، احسان پهلوان ، وحید امیری و شهریار مغانلو.

ترکیب آلومینیوم اراک: حسین پورامیدی ، محمد ایرانپوریان ، رامین سلیمان زاده ، سید مهدی حسینی ، حامد پاکدل ، امید سینگ ، شاهین توکلی ، پوریا آریاکیا ، معین عباسیان ، اسماعیل شریفات و امیرمحمد هوشمند.

2 دقیقه: ضربه آزاد مهدی ترابی را پورامیدی برای کرنر گرفت.

9 دقیقه: علیرضا منصوریان با نیمکت پرسپولیس درگیری لفظی داشت و معتقد بود نیمکت پرسپولیس سر و صدای زیادی ایجاد می کند که با دخالت قاضی این پرونده پایان یافت.

23 دقیقه: مهدی ترابی با هماهنگی مقانلو و یک ، دو با این بازیکن ، یک مدافع آلومینیوم را به خوبی جلوی خود آورد و با نفوذ به محوطه جریمه و عبور از فاصله ، شهریار مقانلو را در موقعیت گل خوبی قرار داد که این بازیکن نیز با یک گل شوت خوب از داخل محوطه جریمه ، شش قدم دورتر ، پرسپولیس گل اول بازی را به ثمر رساند.

34 دقیقه: اشتباه مدافعان آلومینیوم در ارسال پاس ، مغانلو را با پورامیدی در موقعیت تک به تک قرار داد و مهاجم پرسپولیس با دید خوب و ارسال برگشت توپ را به مهدی ترابی رساند ، بنابراین این بار ترابی دروازه را باز کرد برای دانشجویان منصوریان با شلیک دقیق. آهسته

بیشتر بخوانید  اطلاعیه مهم درباره مرحله دوم واریز سود سهام عدالت

44 دقیقه: فرار شدید و پاس امید آلیشیا از این بازیکن موگانلو این بار نتوانست به گل تبدیل شود و این موقعیت خوب برای گلزنی را از دست داد.

45 دقیقه: مهدی ترابی با ضربه سر احمد نورالهی به محوطه جریمه آلومینیوم ارسال شد.

4 + 45 دقیقه: ضربه کرنر امید سینگ بسیار خطرناک مقابل دروازه پرسپولیس پیش رفت و بازیکنان آلومینیوم نتوانستند از این توپ استفاده کنند.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید