لیگ برتر فوتبال پرسپولیس همچنان با طعم انتقام از آلومینیوم پیشرو است – اخبار فوتبال ایران – اخبار ورزشی تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیمبعد از مسابقات هفته بیست و هفتم لیگ برتر ، تیم های فوتبال آلومینیوم پرسپولیس اراک از ساعت 20:55 امشب (شنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با برتری 2 بر صفر تیم پرسپولیس به پایان رسید.

شهریار مغانلو در دقیقه 23 و مهدی ترابی در دقیقه 34 گل های پرسپولیس را در این بازی به ثمر رساندند.

شاگردان گلمحمدی در این دیدار با 58 امتیاز پیروز شدند تا در لیگ برتر با دو امتیاز اختلاف در مقایسه با سپاهان در رده های بالای جدول باقی بمانند. پرسپولیس با پیروزی برابر آلومینیوم انتقام تنها شکست فصل خود را از اراکی گرفت.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک ، محمدحسین کنعانی زادگان ، میلاد سرلک ، مهدی شیری ، فرشاد فرجی ، احمد نورالهی (76 – سیامک نعمتی) ، مهدی ترابی ، امید عالیشاه (66 – گفت آقایی) ، احسان پهلاری ، ابید وحید.

ترکیب آلومینیوم اراک: حسین پورامیدی ، محمد ایرانپوریان ، رامین سلیمان زاده ، سید مهدی حسینی ، حامد پاکدل ، امید سینگ ، شاهین توکلی ، پوریا آریاکیا ، معین عباسیان ، اسماعیل شریفات و امیرمحمد هوشمند.

داور: امیر عرب‌براقی

نیمه اول

2 دقیقه: ضربه آزاد مهدی ترابی را پورامیدی برای کرنر گرفت.

9 دقیقهعلیرضا منصوریان با نیمکت پرسپولیس درگیری لفظی داشت و معتقد بود نیمکت پرسپولیس سر و صدای زیادی ایجاد می کند که با دخالت قاضی این پرونده پایان یافت.

23 دقیقه: مهدی ترابی با هماهنگی مقانلو و یک ، دو با این بازیکن ، یک مدافع آلومینیوم را به خوبی مقابل خود آورد و با نفوذ به محوطه جریمه و عبور از فاصله ، شهریار مقانلو را در موقعیت خوبی برای یک گل قرار داد که این بازیکن نیز با یک ضربه خوب از درون ، او شش قدم اولین گل پرسپولیس را به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید  راز تطبیق جنسیت یک بازیگر دیگر لو رفت

34 دقیقه: اشتباه مدافعان آلومینیوم در ارسال پاس ، مغانلو را با پورامیدی در موقعیت تک به تک قرار داد و مهاجم پرسپولیس با دید خوب و ارسال برگشت توپ را به مهدی ترابی رساند ، بنابراین این بار ترابی دروازه را باز کرد برای دانشجویان منصوریان با شلیک دقیق. آهسته

44 دقیقهاین بار مغانلو نتوانست فرار سریع عالیشاه امید عالیشاه را رقم بزند و از این بازیکن به درون دروازه عبور کند و این موقعیت خوب گل را از دست داد.

45 دقیقه: مهدی ترابی با ضربه سر احمد نورالهی به محوطه جریمه آلومینیوم ارسال شد.

4 + 45 دقیقه: ضربه کرنر امید سینگ از راه بسیار خطرناکی مقابل پرسپولیس به بیرون رفت و بازیکنان آلومینیوم نتوانستند از این توپ استفاده کنند.

نیمه دوم

52 دقیقه: فرار مغانلو در پشت مدافعان آلومینیوم این بازیکن را با پورحمیدی که به خوبی به سمت مهاجم پرسپولیس در دروازه بان اراکیس شلیک کرد ، در موقعیت تک به تک قرار داد.

55 دقیقه: اشتباه عجیب حامد لک در بازی با پا توپ را در محوطه جریمه حامد پکدل پاس داد اما مهاجم آلومینیوم با یک ضربه بی دقت نتوانست درب خالی سرخپوشان را باز کند.

70 دقیقه: ضربه سر حامد پاکدل از محوطه جریمه که با ضربه ایستگاهی به او ضربه زده بود بیرون آمد و از درب لوک به بیرون رفت.

76 دقیقه: مقانلو به دلیل مصدومیت از ناحیه سر مصدوم شد و مهدی عبدی به جای او وارد زمین شد.

81 دقیقه: سعید آقایی بعد از گرفتن اولین کارت زرد خود از بازی اخراج شد.

بیشتر بخوانید  پخش اختصاصی سریال «مترجم» از چهارشنبه ۲۸ دی ماه در نماوا

88 دقیقه: ضربه آزاد سیامک نعمتی از پشت محوطه جریمه را پورهمیدی به خوبی مهار کرد.

90 + 1 دقیقه: کنترل و چرخش کنعانیان به سعید آقایی رسید تا در این بازی نام مدافع سرخپوشان را به گلزنان پرسپولیس اضافه کند اما ضربه خوب این بازیکن با اختلاف کمی از دروازه فراتر رفت.

4 + 90 دقیقه: علیرضا منظمی توسط محمد حسین کنعانی زادگان به دلیل کارت زرد جریمه شد.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید