لیونل مسی بازیگر شد | ورود لیونل مسی به دنیای بازیگری



آنچه دیگران می خوانند:


لیونل مسی او یک فوتبالیست حرفه ای است. Lیونل مسی او وارد دنیای بازیگری خواهد شد. لیونل مسی او در 14 سالگی با قراردادی 4 ساله به بارسلونا رفت. لیونل مسی او در بارسلونا برنده 6 جایزه توپ طلا، 2 جایزه مرد سال یوفا و 6 جایزه کفش طلای اروپا شد. لیونل مسی او با آنتونلا روکوزو ازدواج کرده و سه فرزند دارد.

لیونل مسی که آخرین روزهای تعطیلات خود را در آرژانتین سپری می کند، بار دیگر سوژه خبرها شده است. این بار برای ورود به دنیای بازیگری مورد توجه قرار گرفت.

مسی اولین تجربه بازیگری خود را در سریال نگهبانان که از تلویزیون آرژانتین پخش می شود به دست آورد. او نزدیک به پنج دقیقه در این سریال حضور دارد و نقش خود را بازی می کند.

در این صحنه، سه بازیگر اصلی سریال به مسی پیشنهاد می کنند که هر روز در یک باشگاه متفاوت در تمام رده های فوتبال آرژانتین بازی کند و این سوال مسی را عصبانی می کند و او احساس می کند که این سه مرد به او خیانت کرده اند، زیرا قبلا ساخته اند. به او پیشنهاد دیگری

در نهایت، صلح برقرار می شود و این سه نفر مسی را متقاعد می کنند تا از تجارتی حمایت کند که به فوتبالیست های جوان کمک می کند تا به اروپا بیایند.

بیشتر بخوانید  Marzhane Golchin و همکارانش در پشت صحنه برنامه تلویزیونی عکس های 2+

این قسمت از سریال Guardians مربوط به فصل دوم سریال است و در این فصل سه شخصیت اصلی داستان سعی می کنند وارد دنیای عوامل فوتبال شوند و جای پای خود را در این تجارت سخت محکم کنند.

باید دید آیا مسی پس از آویختن کفش هایش در آینده در عرصه بازیگری تلاش خواهد کرد یا خیر.

تمرین سوم


دیدگاهتان را بنویسید