لیست 33 نفر در هفته گذشته در گلستان



به گزارش سلام نو به نقل از مهرا، محمدجواد مقاسمی اظهار داشت: اورژانس گلستان از ابتدای فصل سرما تاکنون 86 ماموریت مرتبط با مسمومیت با CO داشته که 33 مورد آن در هفته گذشته اتفاق افتاده است.

رئیس آمبولانس و آمبولانس گلستان افزود: از این تعداد 5 نفر قبل از تماس با آمبولانس فوت کردند و 2 نفر بدون علائم حیاتی به بیمارستان منتقل شدند.

وی با بیان اینکه ورود سامانه سرمای و بارشی به استان علاوه بر فواید فراوان، مشکلات زیادی را به همراه خواهد داشت و درباره کمک های اضطراری در سرمای اخیر گفت: رسیدگی شده و آمبولانس ها به این استان اعزام شده اند. همه مناطق

مقاسمی ادامه داد: در برخی از روستاهای ییلاقی که برف سنگین باعث ترافیک نمی شد، پزشکان ما در مرکز اورژانس تلفنی به بیماران و مصدومان مشاوره دادند.

رئیس آمبولانس گلستان خاطرنشان کرد: انتقال مادر باردار از منطقه دوزینا به بیمارستان فاطمه زهرا(س) یکی از خدمات آمبولانس گلستان در بارش برف اخیر بود.

محمدجواد مقاسمی به رعایت نکات ایمنی در منازل در این روزهای سرد اشاره کرد و گفت: با توجه به سردی هوا لازم است اهالی استان نسبت به رفع ایرادات لوله های بخاری و گاز منازل دقت کنند.

رئیس اورژانس گلستان در پایان یادآور شد: با توجه به ورود هوای سرد و یخبندان جاده ها، لازم است ساکنان استان از سفرهای غیرضروری پرهیز کرده و با رعایت نکات ایمنی از بروز حوادث مرگبار جلوگیری کنند.

بیشتر بخوانید  پیروزی نساجی در برابر پدیده مشهد

دیدگاهتان را بنویسید