لیست برندگان قرعه کشی ایران خودرو امروز با کد ملی ۲۷ آذر ۱۴۰۰ – ایران چطور


لیست برندگان قرعه کشی امروز ایران خودرو نحوه اقامت با ایران با کد ملی 27 آذر 1400

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو تهران با تاکید بر اینکه افزایش قیمت رسمی خودروهای داخلی تاثیر چندانی بر قیمت خودرو در بازار آزاد نداشته است، از ابتدای کاهش قیمت خودرو مطلع شده است. در فروشگاه.

سعید موتمنی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: از روز گذشته که نرخ ارز در حال کاهش است، قیمت خودرو در بازار آزاد اعم از داخلی، وارداتی و مونتاژی با کاهش روبه‌رو بوده و اکنون بازار آرام است.

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو تهران همچنین درباره تاثیر افزایش رسمی قیمت خودرو بر قیمت بازار آزاد توضیح داد: پس از افزایش قیمت تغییری در قیمت ها در بازار ایجاد نشد. از روز گذشته که نرخ ارز از 30 هزار و 500 تومان به 29 هزار و 500 تومان کاهش یافت و همانطور که گفته شد قیمت خودرو در بازار نیز کاهش یافته است.

رشد خودروهای داخلی تنها 10 درصد از سود معامله گران در بازار را کاهش می دهد

وی با بیان اینکه فاصله قیمتی کارخانه با بازار همچنان زیاد است، گفت: افزایش اخیر قیمت محصولات خودروسازان تاثیری بر قیمت ها در بازار نداشته است. فقط دلالانی که از این تفاوت اجاره بها از کارخانه به بازار استفاده کنند 10 درصد کمتر سود خواهند داشت.

موتمنی در خصوص میزان تقاضا گفت: در حال حاضر میزان تقاضا محدود به تقاضای مصرفی است و هرکس نیاز فوری به خودرو داشته باشد اقدام به خرید می کند. اما هنوز هم فروشندگان زیادی در بازار وجود دارد و خریداران کمی.

بیشتر بخوانید  مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد ماکو منصوب شد

در همین حال رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو در تهران از کاهش قیمت ها خبر داد و بررسی قیمت ها نشان داد که مالکان خودرو در زمان انتشار این گزارش باز هم خودروهای خود را با قیمت هایی بالاتر از دیروز برای فروش عرضه می کنند. بررسی ها نشان می دهد محصولات ایران خودرو (به جز هایما S7) بین دو تا 15 میلیون تومان قیمت دارند و هایما S7 نیز حدود 35 میلیون تومان نسبت به دیروز گران شده است.

در محصولات سایپا قیمت محصولات نسبت به روز گذشته دو تا شش میلیون تومان افزایش داشت و تنها تیبا نسبت به روز گذشته تغییر قیمت نداشت.

برای مشاهده لیست برندگان قرعه کشی ایران خودرو به آدرس https://esale.ikco.ir مراجعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید