مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

لیست اسم و آدرس بهترین رستوران های مشهد

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



رستوران های مشهد


با مجله دلگرم همراه باشید


شهر مشهد با دارا بودن جمعیت حدود ۵ میلیون نفر و همچنین ورود سالانه بیش از ۲۵ میلیون مسافر به آن ،مهمترین شهر زیارتی ایران محسوب میگردد ،به همین علت امکانات متعددی باید در این شهر ایجاد شده باشد تا مسافران و زائرین بتوانند لحظات خوبی را در مشهد سپری کنند.


از آن جایی که شهر مقدس مشهد از آن دسته از مقاصد گردشگری مهم داخلی به شمار می رود علاوه بر جنبه ی زیارت باید به نکات گردشگری آن هم توجهات زیادی داشت که یکی از این جاذبه های گردشگری میل کردن غذا در طول سفرتان می باشد به همین دلیل می خواهیم گردشگران عزیز لحظه آخر را با بهترین رستوران های مشهد بیش تر آشنا کنیم.


رستوران های پسران کریم


در واقع رستوران اصلی پسران کریم در خیابان خیام 23 از سال 1300 شروع به کار کرده و امروزه به یکی از بهترین رستوران های مشهد تبدیل گشته و شعبه ی دوم و سوم آن در برج آلتون و مجتمع مروارید افتتاح گردیده است.جالب است که بدانید این رستوران ها از قدیمی ترین و معروف ترین رستوران های مشهد به شمار می رود.از غذا های معروف و پر طرفدار این رستوران می توان به چلو ماهیچه اشاره کرد.


بهترین رستوران های مشهد

رستوران پسران کریم


رستوران معین درباری مشهد


این رستوران یکی دیگر از رستوران های قدیمی در مشهد می باشد که در سال 1280 هجری مصادف با سلطنت مظفرالدین قاجار در محله ی چهار سوی نوغان افتتاح گردید که چهار نسل معین درباری آن را اداره و امروزه حاج علیرضا معین درباری آن را اداره می کند.در این رستوران می توانید انواع غذا های لذیذ را میل کنید.نکته جالب رستوران درمورد سرو کباب ها ، تمام کباب ها به جز کوبیده با سیخ سرو می گردد که لذت بیش تری به مشتری ببخشد.


رستوران معین درباری مشهد

رستوران معین درباری مشهد


رستوران تندوور مشهد


همان طور که از اسم رستوران معلوم است کباب های تندووری آن می باشد که می توانید انواع کباب ها را در این رستوران میل کنید.یکی از غذا های محبوب این رستوران کباب پنیر از طرفداران زیادی برخوردار هست.با خیال راحت به این رستوران بروید و با پرداخت هزینه ی مناسب انواع غذا های خوشمزه را میل کنید و نهایت لذت را ببرید.


رستوران تندوور مشهد

رستوران تندوور مشهد


رستوران ارم مشهد


رستوران ارم مشهد در سال 1358 تاسیس گردیدکه شامل فضای باز ، فضای سنتی و سالن vip می باشد. تمام محصولات لبنی خود را از کارخانه ای که در انتهای رستوران به مساحت 1000 است استفاده می کنند ، تمام تولیدت کارخانه برای مصرف داخلی رستوران است.به گفته ی مردم مشهد این رستوران از بهترین رستوران های مشهد می باشد.


رستوران ارم مشهد

رستوران ارم مشهد


رستوران راستگو مشهد


آدرس:بلوار وکیل آباد – بین وکیل آباد ۲۳ و ۲۵


رستوران راستگو مشهد

رستوران راستگو مشهد


رستوران باغ سالار مشهد


مشهد-مجموعه فرهنگی توریستی باغ سالار واقع در مشهد کیلومتر ۴ جاده شاندیز ، روبروی روستای حصار سرخ


رستوران باغ سالار مشهد

رستوران باغ سالار مشهد


رستوران بام کوهسر

بیشتر بخوانید  آموزش قدم به قدم ورود مدیران به نرم افزار شاد


رستوران بام کوهسر که در مجتمع تفریحی کوهسر قرار دارد ،مجموعه ای از رستوران های ایرانی ،ایتالیایی و کافی شاپ میباشد که شما میتوانید همراه با صرف غذا از منظره ای زیبا بام مشهد نیز لذت ببرید.


آدرس رستوران بام کوهسر : مشهد ،انتهای بلوار هاشمیه، مجتمع کوهسر ،رستوران بام کوهسر


رستوران بام کوهسر

رستوران بام کوهسار


رستوران شورورزی مشهد


رستوران شورورزی مشهد یکی دیگر از رستوران های پرطرفدار شهر مشهد میباشد که دارای سابقه ای درخشان در رستوران داری مشهد است. رستوران شورورزی دارای محیطی دنج با ظرفیت ۴۰۰ نفر میباشد و غذاهای بسیار خوشمزه و با کیفیت در این رستوران سرو میشود.


آدرس رستوران شورورزی : مشهد ،بلوار شهید صادقی (سازمان اب) ،نبش شهید صادقی ۱۵ ،رستوران شورورزی


رستوران مشهد


تهیه و گردآوری مجله دلگرم


مرضیه ملایری


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *