لیزر مونالیزا تاچ چیست؟


جوان سازی با لیزر مونالیزا تاچ

با این بخش از دلگرم همراه باشید تا با لیزر مونالیزا تاچ و مزایا و معایب آن آشنا شوید.

لیزر مونالیزا تاچ چیست؟

مقدمه ای در مورد لیزر مونالیزا تاچ

لیزر مونالیزا تاچ کاملترین و بی نظیرترین تکنولوژی لیزر دنیا می باشد که فیلد پزشکی خانم ها را متحول کرده، و در بزرگترین و مطرح ترین مراکز تحقیقاتی پزشکی بین المللی مورد مطالعه و بررسی قرار گرفته که نتایج درخشانی را به دنبال داشته است و مفتخر به دریافت بهترین تاییدیه های پزشکی از جمله FDA امریکا می باشد . کلینیک رز با داشتن این دستگاه لیزر اقدام به ارائه خدمات درمانی بدون عوارض ، در سریعترین زمان و با بالاترین کیفیت برای کلیه مراجعه کنندگان عزیز می باشد.

لیزر مونالیزا یک درمان جوان سازی واژن است که بر اساس یک مقدار خاص از لیزر CO2 انجام می شود و بطور خاص برای غشای مخاطی واژن طراحی شده است. لیزر مونالیزا از ریختن استروژن در بافت واژن (که بطور خاص در طول دوره یائسگی یا پس از بچه دار شدن مشاهده می شود) با فعال کردن مجدد تولید کلاژن جدید و ایجاد شرایط عادی که قبلاً غشای مخاطی واژن داشته است، جلوگیری می نماید. لیزر واژن با تاثیرگذاری آرام بر بافت غشای واژن، تولید کولاژن را تحریک کند و عملکرد ناحیه درمان شده را بهبود بخشد. علاوه بر این با استفاده از این روش می توان مواد غذایی مناسب را به صورت متوازن در اختیار غشای مخاطی قرار داد.

لیزر مونالیزا امروزه یکی از موثر ترین روش های درمانی غیر جراحی و بدون نیاز به دارو برای جوان سازی واژن است که برای پیش گیری و درمان آتروفی واژن (خشکی و رنگ پریدگی مخاط واژن) و تاثیرات پس از آن استفاده میشود و در حقیقت بسیاری از خانم ها از این شرایط در طول دوره یائسگی و پس از بچه دار شدن رنج می برند. در ضمن سرد مزاجی زنان در یائسگی از کمبود استروژن می باشد که می‌تواند منجر به تغییراتی در عملکرد جنسی یک زن یائسه شود. بنابراین میتوان گفت: یائسگی و رابطه زناشویی با هم ارتباط دارند.

بیشتر بخوانید  ۱۸ درمان خانگی برای از بین بردن جای جوش های سرسیاه

لیزر مونالیزا تاچ

کاربردهای لیزرمونالیزا تاچ

1- تنگ نمودن واژن
2- درمان نمودن افتادگی رحم
3- درمان بی اختیاری ادراری
4- لبیا پلاستی
5- درمان علایم یائسگی
6- درمان خشکی واژن
7- درمان سوزش
8- درمان درد در زمان مقاربت
ویژگی های لیزر مونالیزا تاچ :
1- عدم نیاز به بیهوشی
2- سرپایی بودن و عدم نیاز به بستری شدن
3- هزینه بسیار کمتراز جراحی
4- مشاهده تغییرات بلافاصله پس از لیزر
5- پس از سه جلسه نتیجه مطلوب حاصل می شود
6- بدون درد
7- بدون خونریزی

لیزر مونالیزا تاچ

کاندیدای مناسب جهت استفاده از لیزر مونالیزا

استفاده از لیزر مونالیزا تاچ برای تمامی زنانی که از مشکل خشکی و رنگ پریدگی مخاط واژن رنج می برند و این امر در روابط زناشویی آن ها تاثیر گذار می باشد توصیه می شود. معمولا تمامی خانم ها می توانند از لیزر مونالیزا تاچ برای جوانسازی واژن خود استفاده نمایند . اما بطور کلی افراد مناسب برای استفاده از لیزر مونالیزا تاچ شامل افراد زیر می باشد:

با افزایش سن و در دوران یائسگی بسیاری از خانم ها با مشکل گشادی واژن روبرو می شوند که برای حل این مشکل و تنگ کردن واژن می توانید از لیزر مونالیزا استفاده نمایید.استفاده از لیزر مونالیزا برای افرادی که آتروفی واژن (خشکی و رنگ پریدگی مخاط واژن) دارند بسیار مناسب می باشد.لیزر مونالیزا یک روش غیر تهاجمی می باشد که کاملا بدون درد می باشد و برای افرادی که از جراحی هراس دارند بسیار موثر می باشد.

لیزر مونالیزا تاچ

مزایای لیزر مونالیزا تاچ:

بیمارانی که تحت درمان لیزر مونالیزا تاچ قرار می‌گیرند، به دلیل بهبود فرم واژن معمولا از روابط جنسی و ارگاسم بهتری برخوردار می‌شوند. افزایش کیفیت و کشش بافت واژن، افزایش جریان خون ورودی به واژن، سفت شدن کانال واژن و جوان‌سازی بافت‌های سالخورده، آسیب دیده و تحریک‌شده واژن از جمله مزایای ویژه این پروسه درمانی هستند.

بیشتر بخوانید  مدل های شیک شال گردن های زیبا ی زنانه

انجام این پروسه درمانی به عادی شدن pH واژن و کاهش عفونت‌های مرتبط با دستگاه تناسلی کمک می‌کند. بازسازی جداره‌ طبیعی واژن و ارتقای کیفیت بافت نیز باعث بهبود روانکاری واژن می‌شود.بیمارانی که تحت لیزر مونالیزا تاچ قرار می‌گیرند، از استرس و فشارهای ناشی از بد فرمی واژن، دردناک شدن مقاربت جنسی، آتروفی واژن، خارش، خشکی، سوزش و عفونت‌های دستگاه تناسلی رهایی پیدا می‌کنند.

لیزر مونالیزا تاچ
معایب لیزر مونالیزا تاچ:

در این رابطه مقدار ریسک و خطر در سطح حداقل قرار دارد. این درمان به صورت سرپایی انجام می شود. تعدادی از زنان استفاده کننده از این روش عوارض جانبی موقت را در نتیجه آن گزارش کرده اند که شامل اندکی قرمز شدن و التهاب یا ورم در ناحیه واژن می باشد. به هر حال اکثر علائم مشاهده شده به سرعت از بین می روند.

لیزر مونالیزا تاچ

گردآوری شده مجله اینترنتی دلگرم

مرجان امینی


دیدگاهتان را بنویسید