لیدی رایدر دو بار تمرین می کند / مسیر موج و موج را در توکیو انجام می دهد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها گزارشگر بیشتر، سی و دومین دوره بازی های المپیک تابستانی از 1 تا 17 آگوست در توکیو برگزار می شود. نازنین مولای ، یکی از تیم های قایقرانی ایران ، اولین ایرانی است که به مسابقات قایقرانی زنان راه پیدا می کند.

فرزام ، مربی تیم قایقرانی ایران در توکیو ، در مورد آموزش مراکز خرید گزارشگر بیشتر وی گفت: قایقران ایرانی یک روز قبل یکبار تمرین کرد و امروز چهارشنبه 31 تیر ماه دو بار صبح و عصر در محل مسابقه تمرین می کند.

وی ادامه داد: ما قبلاً در این پیست تمرین کرده و مسابقه داده ایم. ما قایق خود را تحویل و تنظیم کردیم و مرکز خرید مطمئناً با تمرین مطابقت بیشتری با قایق خواهد داشت.

فرزام گفت: مسیر موج دار است و شاهد وزش باد هستیم. آب و هوای این منطقه نیز گرم است اما مشکلی نداریم. تنها چیزی که برای من جالب بود این بود که پروتکل ها و فواصل از پیش تعریف شده و گفته شده در دهکده بازی قابل مشاهده نبود.

مربی تیم ملی قایقرانی ایران خاطرنشان کرد: بار دیگر برای کسب سهمیه در توکیو بودیم و شاید در آن زمان افراد کمی در زمین بودند اما این بار با زمان قبلی قابل مقایسه نیست. به نظر می رسد میزبان شغل خود را از دست داده است و امیدوارم با آوردن تعداد بیشتری ورزشكار به روستا و محل مسابقه بتوانند اوضاع را كنترل كنند و شرایط را كنترل كنند.

نازنین مولای در اولین روز تمرین خود در محل بازی های المپیک از ناحیه بازو آسیب دید که در حال حاضر مشکلی نیست. روز جمعه ، اولین روز رقابت ها و مرحله مقدماتی بازی ها ، مالزیایی ها در گروه اول قایق سنگین وزن 2000 متر زنان با نمایندگان بلاروس ، ایالات متحده ، نیجریه ، پاراگوئه و سودان به رقابت می پردازند.

بیشتر بخوانید  چند تفاوت در این تصویر می بینید؟+ پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید