لیتوانی قصد دارد میزبان مسابقات جهانی فوتسال با تماشاگران باشد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها گزارشگر بیشترجام جهانی فوتسال از ماه سپتامبر میزبان لیتوانی است. فدراسیون فوتبال لیتوانی به دلیل شیوع ویروس در تلاش است تا مسابقات را متوقف کند ویروس کرونا این یک سال به تعویق افتاد تا در حضور تماشاگران برگزار شود.

“در حال حاضر ، دبیر کل فدراسیون فوتبال لیتوانی ، وب سایت فوتسال آرژانتین ، گفت:” در حال حاضر وضعیت ویروس کرونا ما بسیار محتاط خواهیم بود و در مورد حضور تماشاگران در سالن های جام جهانی در پایان ماه ژوئیه (حدود سه هفته دیگر) تصمیم نهایی خواهیم گرفت.

وی افزود: از آنجا که این یک رویداد بزرگ برای لیتوانی است ، امیدواریم تماشاگران را در سالن ها داشته باشیم. با توجه به شرایط موجود ویروس کروناما انتظار داریم جام جهانی حداقل با 50 درصد ظرفیت تماشاگران برگزار شود.

دبیر کل فدراسیون فوتبال لیتوانی در پاسخ به سوالی درباره احتمال حضور تماشاگران خارجی در جام جهانی ، تأکید کرد: “وضعیت کشور بسیار بهتر است ، اما ما نمی دانیم شرایط در پاییز (زمان جام جهانی). “ما امیدواریم که وضعیت همچنان رو به بهبود باشد. محدودیت های سفر بسته به کشور و مناطق مختلف جهان متفاوت است.

ادگاراس در پایان گفت: “بیشتر کارهای میزبانی جام جهانی انجام شده است و ما در حال کار بر روی جزئیات آن هستیم.” نمایندگان فیفا از سالن ها بازدید کردند و سایر جنبه های مهم را نهایی کردند. ما روی پروتکل های سلامتی کار می کنیم که به ما امکان می دهد جام جهانی را با خیال راحت برگزار کنیم.

طبق گزارش ها گزارشگر بیشتر، تیم ملی فوتسال ایران یکی از 24 تیم حاضر در جام جهانی است. ایران با آرژانتین ، صربستان و ایالات متحده هم گروه است.

بیشتر بخوانید  چرا تحرکات فرانسه در مراحل پایانی مذاکرات وین افزایش یافته است؟

دیدگاهتان را بنویسید