لکسوس NKS با دو چهره


میدونی چرا؟ نسخه آمریکایی لکسوس NKS آیا از نظر جلویی مخصوصا “پوزه” با نسخه جهانی فرق دارد؟

لکسوس NKS Eu در برابر نسخه آمریکایی

لکسوس NKS Eu در برابر نسخه آمریکایی

ممکن است برخی از شما قبلاً با چشمان تیزبین خود متوجه این تفاوت شده باشید. Lekus NKS جدید تفاوت کمی از نظر جلو بین نسخه آمریکایی و جهانی نشان می دهد و ما دلیل این تفاوت را پیدا کردیم. مدیرعامل لکسوس در زمان ارائه گفت که دلیل تفاوت جلو و پوزه (به جلوپنجره و خطوط پایین و همچنین بیرون زدگی دهانه نسخه آمریکایی توجه کنید) به دسته بندی کراس اوورها برمی گردد. به عنوان کامیون های سبک در ایالات متحده.

لکسوس NKS آمریکا

Lexus NKS برای ایالات متحده آمریکا

به طور خلاصه، همه این تفاسیر به قوانین شرکت بهینه سازی سوخت آمریکا (CAFE) اشاره دارد که استاندارد کمتری از مصرف سوخت را برای یک کامیون سبک در مقابل تعیین می کند. وسایل نقلیه مسافربری طبیعی محسوب می شود.

نسخه بین المللی لکسوس NKS

نسخه بین المللی لکسوس NKS

حالا شما به دنبال ایجاد این قوانین با چهره لکسوس NKS او چه خواهد کرد پاسخ آسان است. بخشی از معیار طبقه بندی خودروها به عنوان کامیون های سبک این است که خودرو زوایای بهتری داشته باشد، چیزی که نسخه آمریکایی NKS به وضوح دارای آن است.

به اختصار لکوس CAFE از برخی جریمه ها اجتناب کرده است زیرا کراس اوور کامپکت جدید آنها مالیات کمتری برای مصرف سوخت می پردازد.

ما فقط تعجب می کنیم که چرا هزینه تحقیق و توسعه و تولید یک ظاهر جدید برای یک بازار خاص اینقدر کم است تویوتا به دلیل افزایش مصرف سوخت در محصولات این سازنده نتوانست از تحریم های اعمال شده توسط دولت آمریکا جلوگیری کند.

بیشتر بخوانید  خارج کردن توده 4 کیلویی از شکم زن اراکی

Lexus NKS و اشکال مختلف آن


دیدگاهتان را بنویسید