مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

لوازم ضروری کودک که باید هنگام سفر همراه خود داشته باشید

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


بسیاری از افراد فکر می کنند که والدین باید تا چند سال پس از تولد نوزاد سفر را متوقف کنند، اما اگر بتوانید در زمان خرید کنجد تمام وسایل لازم را برای سفر ایمن کودک فراهم کنید، قطعا می توانید این کار را حتی در زمان خرید کنجد انجام دهید. سال اول برای تولد نوزاد به سفر بروید. اگر شما هم خیلی به سفر علاقه دارید یا برای یک سفر خاص برنامه ای آماده کرده اید و نوزاد تازه متولد شده ای دارید، اصلا نگران نباشید! در این مقاله با ما همراه باشید تا به مهم ترین مواردی که کودکان در سفر نیاز دارند اشاره کنیم.

موارد ضروری برای نوزاد در طول سفر

مواردی که نوزادان در سفر به آنها نیاز دارند به چند بخش تقسیم می شوند. این شامل:

لباس مناسب با فصل و آب و هوای مقصد و همچنین لباس برای تعویض در مسیر و متناسب با آب و هوا در مسیرهای پیش رو.

امکانات بهداشتی برای رفع نیازهای کودک تا زمان بازگشت به خانه.

وسایل مربوط به خواب و آرامش کودک که یکی از مهمترین و اساسی ترین نیازهای نوزاد در سفر است. رعایت این سوال نیز باعث افزایش کیفیت و هیجان سفر شما می شود.

وسایل مورد نیاز برای سرگرمی کودک یا نوزاد.

ما تمام چیزهایی را که شما به عنوان والدین یک نوزاد تازه متولد شده برای یک سفر ایده آل نیاز دارید، ارائه می کنیم.

بیشتر بخوانید: معرفی جاهای دیدنی ایران و جهان در بزن بریم سفر https://letsgotrip.ir/

صندلی ماشین کودک

این وسیله یکی از مهمترین موارد برای نوزاد است. اگر با ماشین شخصی سفر می کنید، بهتر است صندلی کودک تهیه کنید و کودک خود را از همان روزهای اول تولد به نشستن و خوابیدن روی صندلی خود عادت دهید.

متأسفانه بسیاری از پدران و مادران نسبت به اهمیت خرید صندلی ماشین کودک بی تفاوت هستند و این موضوع نه تنها باعث برهم خوردن آرامش آنها و نوزاد می شود، بلکه ایمنی کودک را در طول سفر کاهش می دهد.

این صندلی ها با توجه به ارگونومی بدن کودکان ساخته شده اند و برای نشستن یا دراز کشیدن قابل تنظیم هستند. بنابراین کودک شما می تواند به راحتی در آن بنشیند یا بخوابد. این صندلی ها دارای چندین سگک کمربند هستند تا در صورت سقوط یا تصادف کودک از حوادث احتمالی جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید  کم رویی نوعی اضطراب اجتماعی

لباس بچه و لباس بچه

لباس کودک برای مسافرت باید با دقت انتخاب شود. آب و هوای شهرهایی که توقف می کنید یا حتی یک یا دو شب می مانید می تواند با زمان مقصد و مبدا بسیار متفاوت باشد، بنابراین باید مراقب باشید که لباس های مختلف با استانداردهای متفاوت تهیه کنید.

خرید کلاه و جوراب برای نوزادان را فراموش نکنید. لباس های نخی، نرم و راحت بهترین گزینه ممکن است. تی شرت، پیراهن آستین بلند، پاشنه بلند، شورت نوزادی و دکمه دار نیز از ملزومات کودک هستند.

به جرات می توان گفت یکی از اقلام اصلی سسیمونیا لباس نوزاد است. خرید ساری نوزاد باید بر اساس استانداردهای خاصی انجام شود. این لباس ها به سرعت جمع می شوند و برای کودک شما غیر قابل استفاده می شوند.

بنابراین، بهتر است چند عدد ساری نوزاد در اندازه های مختلف خریداری کنید. هرگز از ساری های تنگ سایز کوچک برای کودک خود استفاده نکنید. ساری با اندازه نامناسب می تواند باعث سوزش بین ران ها، تاول ها، زخم ها و ناراحتی جدی در کودک شما شود. اگر می خواهید بدن کودک خود را در برابر سرمای شدید، نور خورشید، نیش حشرات و مواردی از این دست محافظت کنید، خرید ساری سایز مناسب کودک خود را فراموش نکنید.

کیف بچه

در سفر بهتر است تمام وسایل کودک را در کیف مخصوصی که به کیف نوزاد معروف است قرار دهید. البته خرید کیف نوزاد را نیز توصیه می کنیم. زیرا در سفر باید وسایل زیادی را با خود ببرید و قطعا فقط خرید کیف نوزاد کافی نیست. جدا از این که در طول سفر مطمئناً به پیاده روی، سفر به بازار یا طبیعت گردی خواهید رفت، در این شرایط کوله پشتی بسیار راحت تر و ایده آل تر از کیف نوزاد است.


لوازم ضروری کودک که باید هنگام سفر همراه خود داشته باشید

پستانک و شیشه شیر

اگرچه امروزه بسیاری از مادران استفاده از پستانک و شیشه شیر را برای نوزاد خود منع می کنند، اما اگر اهل سفر هستید، بهتر است اصلا این کار را نکنید. در طول سفر، حتماً باید با استفاده از شیشه شیر به نوزاد خود شیر بدهید.

بیشتر بخوانید  10 خاصیت شگفت انگیز بادام برای کودکان

در بسیاری از موارد می توانید کودک خود را برای مدت طولانی مشغول کرده و با یک پستانک استاندارد از سفر لذت ببرید. البته دقت کنید که استفاده از پستانک جایگزین تغذیه کودک نشود. هر زمان که احساس کردید کودک شما نیاز به تغذیه دارد، بلافاصله پستانک را بردارید و به او شیر بدهید. حتما استانداردهای مربوط به خرید پستانک و از همه مهمتر تمامی استانداردهای مربوط به خرید شیشه شیر را رعایت کنید تا سلامت دهان و دندان کودک به خطر نیفتد.

لوازم حمام، از جمله حوله کودک

اگر سفر شما طولانی است، حتما باید یک یا چند بار نوزاد خود را حمام کنید. حمام کردن نوزاد در سفر کاری دشوار است، اما به افزایش کیفیت خواب و راحتی کودک کمک می کند. پیشنهاد می کنیم هر آنچه کودک برای استحمام نیاز دارد را به همراه داشته باشید.

البته منظور ما چیزهای بزرگی مثل وان نیست، بلکه سعی کنید انواع شامپوها، روغن ها و لوسیون ها را در کیف نوزاد بریزید تا بتوانید در حین حمام کردن نوزاد از آنها استفاده کنید. یکی از مهم ترین مواردی که باید به آن توجه کرد خرید حوله کودک است. ما همچنین خرید پد و خشک کن را توصیه می کنیم. این وسایل فضای زیادی را اشغال نمی کنند اما کیفیت سفر را برای نوزاد افزایش می دهند.

صندلی غذای کودک

اگر فرزندتان شش ماهه دوم است و به او غذا می دهید، بهتر است یک صندلی قابل حمل بخرید. خرید صندلی بلند برای غذای کودک بسیار مهم است. وقتی بچه ها غذا می خورند محیط را خیلی کثیف می کنند و این قطعا برای شما خوشایند نیست اما با خرید صندلی غذا تا حد زیادی می توان این مشکل را حل کرد. اگر می توانید یک صندلی قابل حمل بخرید، بهتر است زیرا به خوبی جمع می شود و فضای زیادی را اشغال نمی کند.

جغجغه بچه

سخت است کسی را پیدا کنید که هنگام خرید کنجد بچه حداقل یک جغجغه نخرد. جغجغه وسیله مورد علاقه کودکان و نوزادان است. می توانید با صدای جغجغه گریه شدید کودک را به خنده و هیجان تبدیل کنید.

این وسیله کاربردی نه تنها در خانه، بلکه در سفر نیز ضروری است. پیشنهاد می کنیم چندین جغجغه با صداهای مختلف تهیه کنید تا بتوانید در موقعیت های مختلف از آنها استفاده کنید. لطفا توجه داشته باشید که برخی از جغجغه ها با استانداردهای اسباب بازی کودکان مطابقت ندارند و می توانند خطرناک باشند. وسیله ای را انتخاب کنید که مطمئن هستید تحت هیچ شرایطی خطری برای فرزندتان ندارد.

بیشتر بخوانید  نحوه برخورد با دوست غیر واقعی کودک

دماسنج و دماسنج

یکی از نگرانی های والدین در مورد سلامتی کودکان به دمای بدن آنها مربوط می شود. به طور کلی باید بگوییم که اغلب بیماری ها و ویروس های عفونی در بدن کودکان و بزرگسالان با افزایش دمای بدن به صورت تب و در برخی موارد به صورت تب و لرز نیز ظاهر می شوند.

با توجه به اینکه کودک شما قادر به بیان شرایط جسمانی خود نیست، بهتر است با خرید دماسنج و دماسنج از وضعیت سلامتی نوزاد خود مطمئن شوید. مطمئناً اطلاع رسانی سریع و به موقع در مورد افزایش دمای بدن نوزاد و یا کاهش دمای بدن او باعث می شود که سریعاً به مرکز بهداشت مراجعه کند و کودک شما به سرعت بهبود یابد.


لوازم ضروری کودک که باید هنگام سفر همراه خود داشته باشید

بیبی سیمز بخر

در این مقاله سعی کرده ایم تمامی وسایل و وسایلی که کودکان در سفر به آنها نیاز دارند را به شما معرفی کنیم. شما می توانید اقلام دیگر را با توجه به نیاز خود خریداری کنید. به عنوان مثال، برخی از مادران ترجیح می دهند از کالسکه تاشو استفاده کنند که فضای زیادی را اشغال نمی کند، مانند کالسکه عصایی. برخی از آنها حتی سبد یا کریر نوزاد با خود می آورند تا در صورت نیاز از آنها استفاده کنند.

می توانید به وب سایت World of Mod (https://dmodshop.com/) مراجعه کنید و تمام چیزهایی را که فرزندتان برای یک سفر عالی و ایده آل نیاز دارد، خریداری کنید. دنیای مد یکی از بهترین و معتبرترین فروشگاه های داخلی در زمینه فروش لباس نوزاد می باشد و بهترین برندهای داخلی و بین المللی را ارائه می دهد. قیمت سیسمونی نوزاد در این سایت با توجه به کیفیت اجناس بسیار ایده آل می باشد که این مزیتی برای مادران و پدرانی است که قصد خرید کنجد برای نوزاد خود را دارند.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *