لوازم خانگی بوش همیشه پر فروش



آنچه دیگران می خوانند:

امروزه افزایش تعداد زنان شاغل نیز تغییرات زیادی در سبک آشپزی به همراه داشته است. اصل در آشپزی جدید سرعت است. هر وسیله ای که بتواند راحتی و سرعت را در فرآیند پخت و پز به ارمغان بیاورد از محبوبیت خاصی برخوردار خواهد بود.

مایکروویو و غذاساز وسایل مورد علاقه سرآشپزها هستند. مخصوصا اگر برند بوش باشد. منتظر دو کاربردی بعدی باشید لوازم خانگی بوش از ملاقات شما.

مایکروویو بوش

اکثر شرکت ها اجاق های مایکروویو تولید می کنند. اگر مایکروویو داخلی داشته باشند، مدل های آنها محدود است. بوش یکی از برندهایی است که علاوه بر مایکروویوهای رومیزی، مایکروفرهای توکار بسیار جذابی را عرضه می کند. برای کسانی که اجاره نشین نیستند و قصد جابجایی دائمی ندارند، مایکروفر توکار بوش یکی از اصلی ترین و بهترین گزینه هاست.

مایکروفر وسیله ای است که اگر وقت بگذارید و با نحوه کار آن آشنا شوید، پخت و پز بدون آن برایتان دشوار خواهد بود. استفاده از مایکروویو سرعت پخت و پز را تا حد زیادی افزایش می دهد و به مصرف کننده امکان می دهد انواع پخت و پز از پخت بدون روغن گرفته تا بخارپز را انجام دهد.

تفاوت بین مدل های مایکروفر بوش

اجاق های مایکروویو توکار بوش از نظر تعداد لیتر، یعنی اندازه و مصرف انرژی با یکدیگر تفاوت دارند. بسته به بودجه و کارایی که از مایکروفر انتظار دارید، باید در مورد ظرفیت و مصرف انرژی آن تصمیم بگیرید.

نحوه عملکرد مایکروفر

به طور پیش فرض، برنامه هایی برای پخت و پز مختلف در مایکروفر بوش وجود دارد. بسته به غذایی که می خواهید بپزید، برنامه پخت مورد نظر را انتخاب کرده و دستگاه را روشن می کنید. گزینه یخ زدایی یکی از پرکاربردترین گزینه های مایکروفر است که در مایکروفرهای توکار بوش نیز وجود دارد. قابلیت تنظیم دما به شما این امکان را می دهد که تجربه های متفاوتی از آشپزی داشته باشید مایکروویو بوش دارند.

بیشتر بخوانید  توضیحات دادگستری مرکزی در مورد آتش سوزی مقابل مجتمع تعزیرات اراک

نوع وسیله

هنگامی که بوش را انتخاب می کنید، می توانید در مورد مسکن داخلی، درها، کنترل پنل و مسائل فنی مطمئن شوید. از نظر زیبایی و ظرافت، امکان نصب این محصول به صورت توکار بیشترین زیبایی و جذابیت را برای آشپزخانه شما به ارمغان می آورد.

آراد برندینگ

غذاساز بوش

غذاساز یکی از کاربردی ترین لوازم آشپزخانه است. شاید نتوان گفت که غذاساز یک دستگاه مدرن است. زیرا در گذشته رنده و چاقو و همزن و … وجود داشت. اما ایده جدید غذاساز اساساً ترکیبی از تمام وسایلی است که می توان از آنها برای تهیه غذا استفاده کرد. بدون ریختن و شکستن در آشپزخانه.

به طور کلی غذاساز وسیله ای بسیار کاربردی است. وقتی به استفاده از آن در آشپزخانه عادت کنید، پخت و پز بدون آن دشوار می شود. بنابراین، اگر قصد خرید غذاساز را دارید، مطمئن شوید که از برندی استفاده می‌کنید که با آن احساس راحتی می‌کنید و برای مدت طولانی برای شما کار خواهد کرد. لوازم خانگی بوش یکی از برندهایی است که غذاساز منحصر به فرد خود را با کارایی های فراوان روانه بازار کرده است.

مدل های بوش پردازنده های آشپزخانه

غذاساز بوش مدل های مختلفی دارد و تعداد کارهایی که از هر کدام می آید نیز متفاوت است. به طور کلی مشاغل فرآوری مواد غذایی شامل انواع رنده، آبمیوه گیری، مرکبات گیری، پوره، خامه پز، خمیر، مخلوط کن، میکسر، آسیاب و خردکن می باشد.

اینها تیغه ها و وسایلی هستند که غذاسازها ممکن است داشته باشند. بسته به مدلی که انتخاب می کنید، این ویجت ها بزرگ یا کوچک می شوند. به عنوان مثال در برخی مدل ها رنده گرانبها وجود دارد اما در برخی دیگر تنها 3 تیغه ریز و درشت تعبیه شده است.

بیشتر بخوانید  احضار سفیر بریتانیا در ایران به وزارت امور خارجه

پایه ضد لغزش، موتور قدرتمند و کم صدا و بدنه محکم از جمله ویژگی های آن است غذاساز بوش است. در مدل های غذاساز بوش یک پیچ تنظیم سرعت وجود دارد که اگر آن را به سمت چپ بچرخانید، فورا روشن می شود و یا اگر آن را به سمت چپ بچرخانید، سرعت را به صورت پله ای افزایش می دهد.

کاربردهای مختلف غذاسازها

درست کردن کیک، درست کردن پوره، خرد کردن سبزیجات، خرد کردن پیاز به اشکال مختلف، چرخ کردن گوشت، استخراج آب میوه و مرکبات و غیره. آنها تنها بخشی از عملکرد یک ماشین پردازش مواد غذایی هستند. نحوه استفاده از غذاسازتان تا حد زیادی به خلاقیت شما بستگی دارد.

مثلا انواع ترشی های سبک، مخلوط، از کلم و انواع مرباهایی که نیاز به خرد شدن دارند مثل هویج را می توانید با زودپز به زیباترین شکل ممکن درست کنید. این دستگاه همچنین می تواند غذاهایی مانند هویج پلو، کلم پلو، کوفته و انواع کوکو را تهیه کند.

غذاساز اصل بوش

از غذاساز بوش که اصالتاً آلمانی است، مجموعه های مختلفی در ایران وجود دارد. چین و اسلوونی دو کشور تولید کننده مونتاژ این دستگاه هستند. این که محصول در کشور دیگری مونتاژ شده است لزوماً به معنای بد و بی کیفیت بودن آن نیست. نکته مهم آگاهی مشتری از این موضوع است.

بسیاری از فروشندگان محصولات پیش ساخته را با نام اصلی و با قیمت های بالا به مشتریان می فروشند. توجه به اینکه نام کشوری که روی غذاساز شما حک شده است، راهنمای خوبی برای خرید ایمن و آگاهانه است.

بیشتر بخوانید  معنی درس دهم فارسی چهارم (باغچه ی اطفال) با معنی کلمات

آراد برندینگ

حرف پایانی

برخی از لوازم خانگی که امروزه مد شده اند و در خریدهایی مانند جهیزیه مورد تاکید و پرداخت هزینه هستند، لزوما کاربردی نیستند.

آنها می توانند سال ها در کمد آشپزخانه بمانند و کثیف شوند. اما وسایلی مانند غذاساز و اجاق های مایکروویو از جمله وسایل ضروری برای هر خانه ای هستند که فرآیند پخت و پز را لذت بخش تر می کنند و به آن سرعت می بخشند.

شرکت آلمانی بوش یکی از بهترین تولیدکنندگان لوازم خانگی بوش مانند مایکروفر و غذاساز می باشد. اگر می خواهید محصولاتی با ماندگاری بالا تهیه کنید که در آشپزخانه شما بدرخشند و سال ها برای شما کار کنند، حتما به دنبال محصولات این برند از بوش باشید.

توجه به کشوری که محصول در بازار مونتاژ قرار دارد و میزان رضایت مردم از آن، قیمت های متفاوت در بازار را توجیه می کند. بنابراین پس از اینکه از اصالت دستگاه خود مطمئن شدید، مایکروفر و غذاساز کاربردی بوش را خریداری کنید و مطمئن باشید که پشیمان نخواهید شد.

* این مطلب یک رپورتاژ تبلیغاتی است و سایت شما وستی مسئولیتی در قبال آن ندارد.


دیدگاهتان را بنویسید