لوازم آرایشی میلانی | با میلانی کاملا گیاهی و ارگانیک آرایش کنید



لوازم آرایشی میلانی


میلانی (Milani Cosmetics) یک برند آرایشی تولید کننده لوازم آرایشی در کالیفرنیای آمریکا است. این برند در سال 2002 توسط Ralph Bijou و Laurie Minc تاسیس شده است.


لوازم آرایشی میلانی


کرم پودر میلانی


کرم پودر و کانسیلر شیشه ای میلانی | هم کرم پودر هم کانسیلر


کرم پودر شیشه ای میلانی

کرم پودر شیشه ای میلانی


خصوصیات کرم پودر کانسیلردار میلانی در یک نگاه :


  • غلظت و پوشانندگی خیلی زیاد

  • فاقد چربی و سبک

  • بادوام

  • ضدآب و ضدتعریق

  • بدون پارابن و عوامل مضر برای پوست

  • با کاور فوق العاده

  • بدون سرب و پارابن

  • 30 ml


لوازم آرایشی میلانی


مداد ابروی میلانی


مداد ابروی پیچی میلانی ، دارای برس مخصوص آرایش ابرو


مداد ابروی پیچی میلانی ، دارای برس مخصوص آرایش ابرو

مداد ابروی پیچی میلانی


  • در دورنگ روشن و تیره

  • با کیفیتی نرم و روان که به راحتی بر روی پوست حرکت میکند. بدون پخش شدن پس از گذشت زمان.

  • با توجه به اتوماتیک بودن مداد نیازی به تراشیدن نمی باشد.


لوازم آرایشی میلانی


رژگونه سه رنگ میلانی


رژگونه و هایلایتر سه رنگ میلانی


رژگونه ، برنزر ، هایلایتر پودری میلانی


پالت رژگونه هارمونی میلانی….جدیدترین نوآوری از برند میلانی.از اسم محصول کاملا مشخص است که ترکیب چهار رنگ موثر در میکاپ گونه در یک مجموعه جمع شده اند تا مطابق با خواسته های شما انتخاب راحت تری را رقم بزنند.


لوازم آرایشی میلانی


برنزه کننده میلانی


برنزه کننده میلانی


برنزه کننده بزرگ دوکاره، دارای دو قسمت مجزای مات و براق برای کانتورینگ و ایجاد گونه، برنز نشان دادن و یا ایجاد درخشندگی و شاین آفتاب.قابل استفاده به عنوان رژگونه و یا برنزر برای صورت و بدن.


لوازم آرایشی میلانی


رژلب های جامد میلانی


رژلب های جامد میلانی


رنگ هایی جذاب و ماندگار در کنار کیفیت خارق العاده و بسته بندی لوکس که با انواع ویتامین ها غنی شده است با یک اشاره به به لبها رنگ می بخشد.منحصر به فرد در کیفیت، ماندگاری و بافت محصول. فرمولاسیون مات ، سبک و نرم این رژلب برای تقویت لبها با ویتامینهای A , C و E غنی شده است.با تنوع تمام رنگها در دسته بندی مات و یا Shimmer .تمامی رژلبهای برند میلانی فاقد سرب، پارابن و هرگونه مواد خطرناک برای پوست میباشند و از این رو خانمهای باردار میتوانند با اطمینان از میلانی استفاده کنند.


لوازم آرایشی میلانی


لاک میلانی


لاک میلانی


لاک ناخن سری جدید میلانی…با یک بار ناخن ها را کاور میکند و با رنگ هایی خاص و فرمولاسیونی منحصر به فرد تشکیل شده از قوی ترین رنگ ها و ترکیبات با فرمولاسیون ضد مواد شوینده و ضد لب پرشدگی دوامی بینظیر و کاور یک باره و درخششی خاص را برایتان به ارمغان می آورد.با دوام حداقل یک هفته بدون لب پَر شدن.


لوازم آرایشی میلانی


رژلب مایع مات


رژلب مایع مات


رژلب مایع مات میلانی با فرمولاسیون منحصر به فرد و کِرمی برخلاف رژهای بی کیفیت بسیار نرم و روان بر روی لب نشسته و در کمترین زمان بافتی نرم، مخملی و بسیار متفاوت ایجاد کرده، لبها را پرتر نشان میدهد و دوام اعجاب انگیزی بیش از 16 ساعت خواهد داشت. برای استفاده این محصول بهتر است ابتدا لب بالا و سپس لب پایین را جداگانه زده و صبر کنید تا فیکس شود و نیازی به مالیدن لبها به یکدیگر نیست.


لوازم آرایشی میلانی


ریمل های میلانی


ریمل های میلانی


اگر به دنبال یک ریمل غلیظ و با کاور بالا هستید که مژه ها را بسیار بلند و پرپشت و مشکی کند و حالت دهد ریمل بیگ اند بیگر میلانی برای شما مناسب است.اپلیکاتور خاص و متفاوت این محصول به شما کمک میکند که مایع ریمل به صورت کاملا غلیظ بر روی مژه ها قرار گیرد و در صورتی که تمایل دارید مژه ها پس از ضخیم شدن کاملا مشخص و مجزا شوند با استفاده از نوک خورشیدی اپلیکاتور میتوانید مژه ها را تک تک و بلندتر کنید. نوک اپلیکاتور برای بهترین حالت ریمل زدن گوشه های چشم و پرتر کردن مژه ها کارایی زیادی دارد. بدون پارابن و حامی حیوانات


لوازم آرایشی میلانی


مداد چشم میلانی


مداد چشم میلانی


مشکی ترین مداد اتوماتیک، بادوام و مناسب جهت استفاده درون پلک و مخصوص آرایش اسموکی(دودی).ضد آب و بدون ریزش و پخش شدن درون چشم…با قابلیت کشیدن خط باریک و پهن….اتوماتیک و بدون نیاز به تراشیدن.


لوازم آرایشی میلانی


سایه های میلانی


 پالت سایه میلانی


پالت سایه میلانی ، دارای شش رنگ جذاب ،ضروری و ست شده جهت کانتورینگ و هایلایت چشم ها و ایجاد بعد مناسب به میکاپ چشم در هر مجموعه پالت.دارای براش دو طرفه حرفه ای جهت استفاده از پالت.


لوازم آرایشی میلانی


ژل – کرم ابرو میلانی


ژل - کرم ابرو میلانی


ژل – کرم هاشور ابرو محصولی متفاوت و حرفه ای است برای طراحی ابروها، دارای یک براش دوطرفه که با ظرافت و کیفیتی کاملاً متفاوت در بسته بندی محصول به عنوان هدیه و کاملاًرایگان عرضه میگردد.بافت و رنگ ها بسیار طبیعی بوده و میتوان با براش به راحتی خطوطی زیبا مانند تارهای موی ابرو ترسیم کرد…. این محصول ضد آب بوده و با تعرق و فعالیت پخش نشده و نمیریزد.


لوازم آرایشی میلانی


پنکیک چند منظوره میلانی


پنکیک چند منظوره میلانی


دارای پد مخصوص و آینه.


لوازم آرایشی میلانی


پرایمر میلانی


​  لوازم آرایشی میلانی​


این پرایمر میلانی همانند دیگر پرایمرهای این برند سبب افزایش دوام و کیفیت میکاپ میشود….


اما این یک پرایمر تخصصی است برای:کمرنگ کردن خطوط خنده و یا خطوط صورت، کاور کردن قسمتهای قرمز شده یا رنگ پریده و لکه های پوست جهت زیرسازی مناسب میکاپ، کاور منافذ باز و ….این محصول تون سبز رنگ دارد اما در میکاپ رنگی مشاهده نخواهید کرد.


لوازم آرایشی میلانی


بیشتر بخوانید :


۱۲ تا از بهترین محصولات آرایشی برند آرت دکو آلمان


یک آرایش عیدانه مخصوص بهاری ترین روزهای سال


با لوازم آرایشی برند نارس NARS جذابیت زنانه ی خود را بیشتر کنید


بیشتر بخوانید  کاهش ریزش مو + روش نوین

دیدگاهتان را بنویسید