لغو عجیب و ناگهانی مسابقات ملی بیس بال!


به گزارش آژانس فارس در رشت ، مسابقات بیس بال تیم ملی موسوم به جام خزر که از هفته گذشته در انزلی آغاز شد ، به دلیل قرمز شدن وضعیت کرونر که تیم گیلان مجبور است با چهار نفر دیگر رقابت کند ، ناتمام ماند. تیم ملی بیس بال ممکن است اعضای منتخب خود را به اردوی تیم ملی دعوت کند.

این نبردها با حضور تیم های گیلان ، تهران ، کوم ، بوشهر و خراسان رضوی در زمین ورزشی گلشن در منطقه آزاد بندرانزلی انجام شد و یک اتفاق عجیب منجر به بسته شدن آن شد.

در روز اول این مسابقات دو مسابقه برگزار شد. در اولین مسابقه تیم قم با نتیجه هفت بر پنج از سد خراسان رضوی عبور کرد و در مسابقه بعدی تیم پوپلین گیلان با نتیجه 15 بر 9 مقابل تیم تهران پیروز طیف شد.

پس از مسابقه دوم بین پوپلین گیلان و طیف تهران که عصر جمعه 3 جولای برگزار شد ، کادرفنی تیم طیف تهران که از نتیجه 15-9 بازی به سود پوپلین گیلان ناراحت بودند ، در ابتدا نارضایتی خود را اعلام کردند. با نامه سرگشاده پروتکل های بهداشتی ویروس کرونا آنها گفتند که دلیلی برای انتشار این نامه سرگشاده قبل از این بازی نمی بینند.

اما در روز دوم پس از پیروزی معتبر بوشهر برابر خراسان ، تصور می شود نگرانی بیشتر در طیف تهران ایجاد شود ، زیرا احتمال پیروزی مقابل بوشهر نیز برای تهران خیلی زیاد به نظر نمی رسد.

در اینجا بود که بهانه ها قویتر شد ، به طوری که مسابقه روز دوم بین پوپلین گیلان و آرتان کوم به دلیل نداشتن توپ در ابتدا لغو شد ، در حالی که رهبران بلافاصله تدابیری را برای به حداقل رساندن از دست دادن توپ طراحی کردند و آن را به کار بردند و با ارسال توپ های جدید از تهران ، این بهانه مدت ها خریدار نداشت.

بیشتر بخوانید  آشنایی با پشت بام زیباترین پارک استان مارکاس

در نتیجه از فرصتهای موجود استفاده شد که بهترین آنها کرونا بود و بدون هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان و مدیرکل این مسابقات ، لغو مسابقات گیلان مهر و موم شد.

حال س theال این است که آیا آنها قبل از مسابقات نمی دانستند که در کشور تاج وجود دارد یا فرق بین بیس بال و ورزشی مانند فوتبال که در لیگ برتر ، لیگ یک ، لیگ دو و لیگ سه برگزار می شود چیست؟ بیش از کشور

رئیس انجمن بیس بال و سافت بال استان گیلان و مدیرعامل مسابقات تیم های ملی جام خزر در مصاحبه با خبرنگار فارس گفت: همه اینها بهانه است. که تایید شده.

آرمان امیدی با اشاره به شرایط کرونا در کشور افزود: کرونا مختص گیلان نیست ، کل کشور دو سال است که با این شرایط سر و کار دارد و از پروتکل های مشابه پیروی می کند تا اینکه تماشاگر خارجی داشتیم. خانواده بعضی از همین بازیکنان حاضر در مسابقات گاهی برای تماشا می آمدند.

وی با اشاره به مشکل کمبود توپ گفت: فکر می کنم این بهانه مسخره ای باشد ، شاید هفده یا هجده توپ از بین برود که این طبیعی است ، تا زمانی که مدیر فنی مسابقات برای از دست دادن اقدامات لازم را انجام دهد توپ ها ، نه میزبان. “

رئیس اتحادیه بیس بال و سافت بال گیلان با ابراز نارضایتی از آنچه اتفاق افتاد اظهار داشت: “همه می دانند که اکنون یافتن اسپانسر برای ورزش به ویژه ورزشهایی مانند بیس بال چقدر دشوار است و ما موفق به انجام مسابقات در سطح انتخابی هستیم تیم ملی. “بیایید اسپانسر را پوشش دهیم و حتی یک برنامه تلویزیونی زنده برای فینال پخش کنیم. چنین رفتاری به غیر از ضربه زدن به بیس بال هیچ فایده ای نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید  Goal Gohar به مرحله نیمه نهایی جام حذفی راه می یابد

فاضل بازیار ، معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان نیز از اتفاقات رخ داده در این مسابقات متعجب شد و گفت: هزینه های مالی و معنوی زیادی برای این مسابقات در نظر گرفته شده است که می تواند به طرز وحشتناکی مورد بازدید قرار گیرد بدون دلیل. ، از این رو اعتراض و شکایت شماست در قالب نوشته شده در وزارت ورزش و جوانان ما از انجمن بیس بال و سافت بال در کشور اعلام و مطالبه غرامت خواهیم کرد.

30 بازیکن را به اردوی تیم ملی دعوت کنید
بلافاصله پس از لغو مسابقات ، آندره ، سرمربی ایتالیایی تیم ملی بیس بال ، 30 بازیکن منتخب را برای حضور در اردوی تیم ملی دعوت کرد که از 16 تا 31 ژوئیه در کرج برگزار می شود.

به گزارش فارس ، تیم ملی بیس بال ایران خود را برای شرکت در پانزدهمین دوره مسابقات بیس بال جام غرب آسیا با حضور سریلانکا ، پاکستان ، هند ، ایران ، بنگلادش و نپال در تاریخ 6-11 اکتبر به میزبانی ایران و کرج. نفرات برتر این مسابقات به مسابقات بیس بال قهرمانی آسیا در دسامبر سال جاری در تایچینگ تایوان راه می یابند.

انتهای پیام / 84008


دیدگاهتان را بنویسید